Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: FwsA
Data: 2011-08-26 11:35:39
:)
Ir butent priburta su ta vieta, kuri ima duomenis apie gazo paspaudima, nes
vidutini greiti rodo OK, ir netgi koja nukelus nuo gazo is pradziu pasidaro
35l/100km, o masinai sustojus pasidaro 0l/100km, tai gautusi su greicio
davikliu OK, tik gazo davikli reikia matyt rast., kad zhegonsko normaluma
sutvarkyt...
Gedas