Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: Doxlas
Data: 2011-08-24 20:00:51
news:j3397h$f1$1@trimpas.omnitel.net...
> nu. tu nori naudot kelią ne tam kam jis skirtas - važiuot, o ieškai tame
> kažkokių malonumų :)

Čia jau tamstos klaidinga interpretacija. Aš važiuoju netrukdydamas kitiems
eismo dalyviams, ir tikiuosi kad ir jie man netrukdys. Jei vairavimas nėra
malonumas (vėl grįžtam prie pradinės temos) - tadu reikia rinktis Toyota
nivalita.

> O vat čia tai yra gryna demagogija ir savęs apgavinėjimas.

Nesupratau demagogija apie ką - žiovaujantį driverį ar sportiškesnės auto
valdomumą ir stabdžius. Apie antrą variantą manau inete pakankamai infos
rast galima - ir stabdymo kelio ilgius, ir "briedžio" apvažiavimo testo
greičius. Apie pirmą variantą kadaise Spade dėjo pdf'us.