Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-08-24 23:38:27
IMHO, lenkiant virsyti greity normalu.
Kitaip vazineti neymanoma.


"Doxlas" <doxlas@gmail.com> parašė naujienų 
news:j33k6t$feg$1@trimpas.omnitel.net...
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:j33h7e$bak$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Darbas irgi turi teikt malonumą, kitaip tu ne savo vietoje. Bet esmė ne
>>> tame. Esmė - nei tu trukdai kitiems vairuotojams, nei kiti tau trukdo.
>>> Kiekvienas važiuoja savo saugiu greičiu. Mano supratimu žymiai saugiau
>>> yra viršyt greitį lenkimo momentu, kad tavo buvimas priešpriešinėj
>>> (pavojingoj) juostoj būtų kuo trumpesnis. Aš nešneku apie tokius
>>> greičius, prie kurių grįžimas į savo eismo juostą po aplenkimo jau
>>> gaunas pavojingas.
>>>>
>>
>> siūlai daugiau kaip pusei žmoniu nevairuot?
>
> Kur ponas tai perskaitėt? Darbas - tai profesionali veikla. Jei tu - 
> vairuotojas profesionalas, kurio kasdieninė duona vairuoti, tai kaip tu 
> gali nekęsti savo darbo - vairavimo? Va šitas teiginys apie tai kad pusei 
> vairuotojų reikia nebevairuoti - tai kaip tik tamstos demagogija. Aš 
> aiškiai pasakiau - važiuok/vairuok kaip nori, tik netrukdyk kitiems eismo 
> dalyviams. Todėl ir pensininkas su Lada į sodą važiuodamas yra pilnavertis 
> eismo dalyvis, kol piktybiškai nesivelka antra eile, kai pirma tuščia. Aš 
> tokį eismo dalyvį aplenksiu ir nuvažiuosiu toliau, o jis tegu laimingai 
> pasiekia savo tikslą.
>>
>> O saugu yra lenkt tada, kai tai yra saugu - kai atstumas pakankamas 
>> saugiai aplenkt neviršijant greičio. Pats gi supranti, jei iš priekio 
>> niekas neatvažiuoja - papildoma sekundė piriešpriešinio eismo juostoj 
>> nieko nekeičia.
>
> Nea. Kai ribotas matomumas ir saugaus aplenkti kelio ilgis - tada lenki 
> viršydamas _nustatytą_ o ne saugų greitį. Ponui nepatinka, brt dar kartą 
> pakartosiu - tavo saugus greitis yra išvestinė iš tavo kaip vairuotojo 
> patirties, stažo, konkretaus automobilio galimybių suvokimo, kelio sąlygų 
> ir visokių galimų įvykių galimybių įvertinimo.
>
>> Dabar tik būtų įdomu koks tos A6 stabdymo kelias nuo "saugių" 120-140. 
>> Įvertinant vairo operatoriaus reakcijos laiką :)
>
> Vairo operatoriaus laikas bus daugmaž vienodas, o va skirtingų automobilių 
> stabdymo kelias smarkiai skirtingas. Jei nori, turiu pririnkęs duomenų. 
> Tai neginčiji kad nevalitas stabdo nuo 100 km/h beveik 20 m ilgiau nei 
> normali auto? Ar dar supercarų duomenis idėt? Ginčo esmė gi buvo kad 
> "botanikas" su sportiškesne auto važiuos saugiau nei su kibirėliu. Va tau 
> ir pateikiau duomenų. Jei neužtenka - briedžio testo greičių pridėsiu.
>
>