Tema: Re: Visiskas OT: surasinetojus isileisit?
Autorius: testz
Data: 2011-03-31 14:20:27
Taciau kartais suauge suvokia, kokioje beviltiskoje padetyje buna, jei
nesipriesina. Ir tada ima spjaudytis, draskytis i visas puses, stumdyti
mociutes, vaikus, surasinetojus, kovoti uz "savo" vieta prie
daugiabucio, uzuot sukoncentraves visas jegas ir jas nukreipes i
taikini, kur is tikro ir reiketu, kur pasiektu didziausia poveiki, pvz,
savo sukurta politine jega konkuruodamas su esama nesvaria, naudodamasis
viesaisiais rysiais ir siaip viesumu pries tuos, kurie nuo to slepiasi,
viesindamas jegos strukturu pazeidimus, paskusdamas kaimyna, kuris
girtas savo zmona ir vaikus musa.