Tema: Re: Visiskas OT: surasinetojus isileisit?
Autorius: IksEr
Data: 2011-03-25 13:30:14
"|===>" <vinis@vilnius.lt> wrote in message
news:imhs3g$239$1@trimpas.omnitel.net...
> "IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in

> klausi kodel nenoriu, kad butu zmoniu, kurie laikytu mane savo nuosavybe?
> suprantu, neiprastas nenoras, bet igimtas daugumai, ir reikia daug laiko
> ir
> ziauraus elgesio, kad toki nenora 'ismustum'

Nuosavybe - a) kam nors priklausantis turtas, b) priklausymas kam su teise
valdyti, tvarkyti. (cia is Lietuviu kalbos zodyno).

Keletas klausimu "na zasypku":
 Buvimas kieno nuosavybe karts nuo karto pasireiskia tamstai?
 Kas konkreciai laiko konreciai tamsta savo nuosavybe?
 Ka bendro turi nustatytu keliu eismo taisykliu laikymasis su kazkieno
laikymu nuosavybe?
 Ar ziaurus elgesys - tai nuolatinis, sistemingas ir samoningas KET
pazeidinejimas? Kaip jis keicia "buvimo kaznieno nuosavybes" fakta (o ne
momentini jausma)? O gal ziaurus elgesys - nenoras sudalyvauti surasyme?