Tema: Re: Visiskas OT: surasinetojus isileisit?
Autorius: Edvinas
Data: 2011-03-24 16:05:46
2011-03-24 15:38, darvydas rašė:
> o faktas, kad visa reikalinga info jau seniausiai yra sodros, mokesciu
> inspekcijos duomabazese.
> ir vien del to kad atitinkamos institucijos tarpusavyje nenori ( negali?)
> pasidalinti informacija, kuri bus reikalinga tik statistikai.
> ir vien del to reikia isleisti kruva tu paciu , seniausiai surashytu,
> mokesciu moketoju pinigu?
> Kodel lietuvos seimas visada pasirenka pacius brangiausius europos sajungos
> direktyvu igyvendinimo budus?
> p.s
> pats susirasiau el budu, bet ten tik patvirtinau tuos faktus kuriuos
> [...]

Na, nei viena ši institucija neturi duomenų apie tautybę, religiją,
užsienio kalbų mokėjimą ir dar daugelį kitų surašyme klausiamų dalykų. O
net ir turimi duomenys nėra tikslūs, pvz. daugybė žmonių gyvena visai ne
ten, kur yra deklaravę gyvenamą vietą ir t.t.

Asmeniškai aš nesuprantu tokio žmonių priešiškumo. Negi jums atsitiks
kažkas blogo, jei susirašysite?

--
Edvinas