Tema: Re: Visiskas OT: surasinetojus isileisit?
Autorius: Ignas
Data: 2011-03-25 23:50:58
primeni man viena geniju, kuris ant tiek buvo ant visko dejes, kad, budamas apie 21 m amziaus,  rimtai emesi gilintis i tai, kaip jam atsisakyt pilietybes nepriimant jokios kitos, koks procesas, kokios pasekmes. Nes nu nx cia kazkokiai teritorijai suteikt garbe vadint ji savo pilieciu. Na po to suaugo, subrendo, net vede, dabar tokiu nesamoniu nebedaro. Blet vis delto JIE palauze laisves siekima dvasioje...