Tema: Re: Uzpuve suportai
Autorius: svyt
Data: 2011-03-23 10:25:56
jei gerai prikepe lomu nepajudinsi taip paprastai. esu dares zianu, teko
karta lupt viska lauk, det i spaustuvus, pilt visoki bruda nuo rudziu,kol
isijudino, cia jau minejau ziurint kiek prikepe, kad ir paskutini kart pries
kelias sav, bet tai daugiau profilaktiskai, tai taip, 5 minutes nuimt rata,
3 minutes pastumdyt domkratu, dukra maigo stabdi.
beje, dazniausiai poto stabdziai pradeda ''musti'' nes buna ir diskas
parudijes netolygiai.
--
vyt/ /
BMW E34 524td,