Tema: Re: Uzpuve suportai
Autorius: Velnias
Data: 2011-03-22 18:00:33
Turetoje Almeroje buvo uztrigusi viena suporto kreipiancioji, pats
cilindriukas vaiksciojo gerai. Tai ten tvarkymas buvo paciam darant apie
pusvalanti - pramankstinti (pasidave visai lengvai) ir sutepti, gal dar
gumas apsaugines butu galima pakeisti jeigu nusipirkti pries tai.
Servisas manau pasake maksimalia kaina apsidrausdami, jei ten viskas butu
uzpuve nafig, bet tokiu atveju ir paciam tektu pavargti bei priemoniu biski
tureti. Jei toks lengvesnis atvejis kaip mano, tai kaina skaitau 150 Lt uz
du ratus gal butu +/- normali.