Tema: Re: Uzpuve suportai
Autorius: Ernikas
Data: 2011-03-22 09:21:23
pas mane su VW supportais tas pats klausimas, VW sake reikia tik keisti.
pradejus aiskintis pasirodo radau pirkti atskirai ir cilindriuka ir gumytes.
Viskas atsiejo ~100 lt + darbas cia vienos puses.

tai restauracija greiciausia jie ir vadina uzkirmijusiu surudujusiu
pakeitimu naujomis, gumyciu kopmplekto pakeitimu ir t.t.

mano atveju pasiteisino, ant stendo priekis stabdo super :)

Ernikas