Tema: Re: tesiam pezho istorija: pezas nesikuria, Kas nori padeti CodeC?
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-14 16:18:17
On 02/14/2011 04:14 PM, ukw wrote:
> praleidai pasiulyma taisytis masina pas mane.
> butu privalomas remonto aktas, kuriame parasyta, kad taip ir taip, jei
> gedimas nepataisomas=pinigai nemokami.
>
> jei gedimas pataisomas = susimoki tam tikra suma pinigu.
>
> jei gedimas pataisomas, o pinigus atsisakai sumoketi = dar ten kazka
> parasom.
>

> bet kad tu ishkart akis draskai ir man. nzn kodel.

nu pasiulyma maciau, ant kiek jis tikras turint galvoj tavo rasymo i
newsus stiliu tai sunku suprasti, beje nelabai ir stengiuosi. ir siaip
uz literaturos interpretacija minimalu pazymi turejau :)
o kas del tokiu sutarciu, kaiptais nei karto nekilo poreikis tokias
pasirasineti lankantis ten, kur zmones tikrai supranta ka daro ir kodel.
su tokiu poziuriu i klienta, tai itariu ilgiau prie sutarties rasymo
prasedesi nei masina tvarkysi.