Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-02-13 20:41:31
Calibrai perkelimo kompleto dar neradau.
Ir neturejau. Lampedziuse baraku nera

O tau jei nelkystu TAU
 uz 52 litus keitem laiptines stiklus prie Telekomo nes ponas kazka
ishpyrete ir kentejote nuo bobuciu valganciu semkas

Nes ponas pats norejote pasikeisti nes taip pigiau?
Right? sorry jei klystu

--
___

Arturas Brazas