Tema: Re: tesiam pezho istorija: pezas nesikuria, Kas nori padeti CodeC?
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-02-13 23:14:38
ir tai yra normalu

-- 
___

Artūras Brazas
mob. +370 655 40000
fax:   +370 614 80000
skype: ministerija.lt
web:   www.langucentras.lt
email: arturas@langucentras.lt

"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
news:ij9h00$h6u$1@trimpas.omnitel.net...
> Esi ir tu prisidirbes su savo langais omnitel.building grupse.
>
>
>
>
>
>
>
> "Arturas | www.langucentras.lt" <arturas@langucentras.lt> wrote in message 
> news:ij9gnd$gs1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Skundai.lt? nu cia teisingas portalas matyt ir tave ikvepia
>> Nejuokink, tai primityvus budas kovoti su skundais paprasciau, nei elgtis 
>> zmoniskai su zmonemis ar su jais issiaiskinti, pasitelkus tas pacias 
>> metodikas
>>
>>
>>
>>
>> -- 
>> ___
>>
>> Arturas Brazas
>> mob. +370 655 40000
>> fax:   +370 614 80000
>> skype: ministerija.lt
>> web:   www.langucentras.lt
>> email: arturas@langucentras.lt
>>
>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message 
>> news:ij9g0t$fuj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 02/13/2011 10:43 PM, Arturas | www.langucentras.lt wrote:
>>>> Nu matai.
>>>> Tu zmogus
>>>> jis zmogus,
>>>> tu norejai padeti jis tai suprato ir kaip default su CK ant keliu 
>>>> prieme
>>>> tavo pagalba,
>>>> Taigi - nemokamai patampiai auto padariai nemokamu paslaugu ..ir 
>>>> zmogus
>>>> staiga patapo KLIENTU kurs dabar ka daro?
>>>>
>>>> a skundziasi
>>>> b bando rasti kaltus
>>>> c a plius b
>>>>
>>>> gryzkim prie realios temos
>>>> pezas nesikuria, Kas nori padeti CodeC?
>>>
>>> truputi eiles tvarka sumaisei, pora punktu praleidai, bet kaip tau tai 
>>> suprantama. kazkaip netikiu, kad zmones kaip susitare raso, kad sumokeja 
>>> avansa eina savo (tavo) langu ieskot :)
>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> ___
>>>>
>>>> Artūras Brazas
>>>> mob. +370 655 40000
>>>> fax:   +370 614 80000
>>>> skype: ministerija.lt
>>>> web:   www.langucentras.lt
>>>> email: arturas@langucentras.lt
>>>>
>>>> "Renookas"<vytautas_trinti_@hitra-istrinti.lt>  wrote in message
>>>> news:ij9f5t$esc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> nepasakysiu si vakara, Codec galetu tiksliau ivardinti, as nebent 
>>>>> rytoj
>>>>> paziuresiu. jei neklystu, tai tepalu, zvakiu ir filtru keitimas... gal 
>>>>> ka
>>>>> praleidau..
>>>>>
>>>>> Apskritai cia ne pinigu klausimas. Cia buvo noras padeti zmogui, kaip 
>>>>> news
>>>>> klientui visgi surasti kur ta tikroji problema.
>>>>>
>>>>> Jei kolega Codec nores problemos bus ieksoma toliau jei nenores 
>>>>> nereikia.
>>>>> Galu gale jis ir pats ne blondine kaip sake, taigi paskaitys manualus 
>>>>> ir
>>>>> susitaisys. Ir viskas bus gerai.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Arturas | www.langucentras.lt"<arturas@langucentras.lt>  wrote in 
>>>>> message
>>>>> news:ij98d3$4vp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Renoookas imesk sakaita kuria kolega Codec apmokejo?
>>>>>> Taip sakant kad zinotumem kas buvo apmoketa?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> --
>>>>>> ___
>>>>>>
>>>>>> Artūras Brazas
>>>>>> mob. +370 655 40000
>>>>>> fax:   +370 614 80000
>>>>>> skype: ministerija.lt
>>>>>> web:   www.langucentras.lt
>>>>>> email: arturas@langucentras.lt
>>>>>>
>>>>>> "Renookas"<vytautas_trinti_@hitra-istrinti.lt>  wrote in message
>>>>>> news:ij5vh1$506$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Ka cia bepaaiskinsi...
>>>>>>> Taip problema gal ir ne vien tame. Bet faktas kad buvo perziureta
>>>>>>> issamiau, rastas palaidas dirzas ir pastatytas tvarkingai, klientui
>>>>>>> pasiulyta pasikeisti bet jis nenori, niekas ir nevercia (aisku tai 
>>>>>>> nera
>>>>>>> nesikurimo priezastis), palaikius masina pabandyta uzkurti - ji
>>>>>>> uzsikure, pabandzius dar karta po kiek laiko ir vel. Spec saldytuvo
>>>>>>> variklio atausinimui iki -12 laipsniu neturime.
>>>>>>> Galima pakeisti puse masinos ir aiskinti kiek bapkiu reikia moketi,
>>>>>>> galima pasalinti rastas problemas ir pasiulyti pabandyti vazineti 
>>>>>>> bei
>>>>>>> jei bus problemu kreiptis ieskoti toliau slieku. Tai dienai rastos
>>>>>>> problemos buvo pasalintos ir dirzas pastatytas nemokamai nors su 
>>>>>>> tepalu
>>>>>>> keitimu jis niekaip nesusijes. Taigi kritika man nepriimtina jei 
>>>>>>> zmogus
>>>>>>> problemos nenori spresti iki galo kartu o tik uzsiima smeizimu kad
>>>>>>> negalima tiketi zodziu jog dirzas buvo prasokes.
>>>>>>> Be to Codec'ai - tavimi buvo pasirupinta ir del automobilio 
>>>>>>> atsitempimo
>>>>>>> i servisa, ir del dirzo pastatymo ir niekas nenusiplauna nuo 
>>>>>>> atsakomybes
>>>>>>> bei pasakyta kad jei iskils problema, is kart gali skambinti ir 
>>>>>>> padesim
>>>>>>> kuo galesim.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Shadowed"<shadowed@bk.ru>  wrote in message
>>>>>>> news:ij5t4m$21o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> tuoj ateis Renookas ir viska paaiskins ;)
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "CodeC"<co@co.co>  wrote in message
>>>>>>>> news:ij5j4g$lnn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> nesikuria lygiai taip pat graziai kaip ir nesikure vakar.
>>>>>>>>> tik dabar jau skirtingai nei vakar, yra rimto pagrindo netiketi 
>>>>>>>>> nei
>>>>>>>>> vienu hitra.lt personalo zodziu. nes jie pasakojo, kad pralaike 
>>>>>>>>> visa
>>>>>>>>> diena masina lauke, ir ji graziai uzsikure.
>>>>>>>>> ne siaip sau matyt masina radau garaze uzkaitinta iki darbines
>>>>>>>>> temperaturos atsiimant. cia ji kaip, lauke stovedama savaime 
>>>>>>>>> uzkaito?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>
>