Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-12 18:37:38
On 02/12/2011 06:14 PM, Renookas wrote:
> mes net ir nesikratome tos atsakomybes. Ir del to buvo pasiulyta visa
> pagalba is musu puses ir dabar niekas nesiuncia niekur jo toli, o ir sako
> jei bus problema neisnykus, skambink sakyk.. Bet tos pasakos kad nebuvo
> pasiulyta dirzo keisti ir t.t. man asmeniskai labai nepatinka. taip buvo
> uzdetas senas dirzas su mintimi patikrinti ar ji uzdejus susitvarkys. mes gi
> uz tai neemem pinigu. Kad butume paeme pinigus kaip uz nauja suprasciau ko
> pykti.
> Antra  - dirza pasikeisti buvo pasiulyta, ir kiek zinau net kaina pasakyta.
> bet tiek to  - nuo to geriau neuzsikurs. O pasiulyti is karto keisti dirzus
> ir vdrug problema pasirodo kad varikli reik keisti - kas tada? Dirzai,
> itempejai nauji, bapkiu nuo codeco prilupu ir sakau zinai, px, tavo variklis
> gatavas bet dirzai nauji. Zjbs, visi "patenkinti" butu.
> Pasaku tau cia niekas nekure, ir pasake kaip buvo. Kad meistrai pabande
> uzkurineti masina tai faktas kad bande. ir kad ji galejo buti su siltu
> varikliu tikrai tikiu ir nesiginciju.
> Nori - atvaro masina ziurim toliau. Butu paimti pinigai uz dirzo pastatyma -
> mielai grazinciau. Dabar belieka ziureti toliau kas kur ganosi tavo toje
> uzdegimo sistemoje blogo jei jau ir tai nepadejo. Ir pasikartosiu:
> atsakomybes niekas nesipurto, ir nori padeti kiek imanoma. Ok, kritika as ir
> isgirsti galiu, i ja reaguoti galiu. sioje situacijoje as matau abi puses:
> tiek kliento, tiek savo imones. Ir as Codec'a gerbiu kaip klienta, kaip ir
> kiekviena kuris cia apsilanko, kiekvieno ar pagyrimas ar skundas man yra
> informacija ir as ja virskinu bei darausi isvadas.  Ir gerbadimi klienta,
> mes vistiek toliau ieskotume kas dar jam ten negerai, jei jis kreiptusi. Bet
> klausytis, jog melavome jog dirza pastatem ir t.t. yra tikrai nemalonu ir
> nesmagu, kai pats dar liepiau paziureti kas ten per garsai ir kuris dirzas
> galbut laisvas, ko pasekoje patikrinus si versija pasitvritino.
> Toliau, del ko tau geso masina - jei is karto neuzkurei ir ji uzsisiurbe tai
> aisku kad ji pirmas darbo sekundes ir nenorejo dirbti. Pabandyk rytoj
> kurdamas ciut ciut nuspausti gazo pedala. Paziurek ar neuzsikurs lengviau
> nei kad jo nespaudziant. Ir be abejo, sutinku kad problemu gali buti ne vien
> dirze, ne vien tepale, o ir daugiau. Galbut diagnostika gali nuvaziuoti
> kitur pasidaryti - pvz pas ukw donata, gal pas ji ka nors rimciau nuskaitys.
> taip kad jei reikia pasisaudyti kas cia kalciausias - versk ant musu, jei
> nori pagalbos tai tada sakyk kad jos reikia. Tai tiek. Atsiprasau taip pat
> ir kolektyvo vardu uz sugaisinta laika ir nora padeti.

renukai, as nei vieno blogo zodzio jusu adresu nesakiau, kol nepradejo 
akivaizdzios nesamones lyst. sakai visur sutapimai? kad rade dirza bloga 
net nepaskambino, o surinko atgal, nors buvo tartasi kad paskambins rade 
BET KA. nors pries tai diena neprasyti paskambino pasiklaust ar keisti 
bloga oro filtra. kad jum salta masina kuresi gerai, o man blogai. kad 
nuo 12h iki 18h masina lauke neatsala. nors man atsala per 1h. siandien 
jau 4 kart kuriau. NESIKURIA. jum kuriasi. uzsisiurbia sakai visus 4 kart?
kad atejes pasiimti masina randu ja pilnai uzkaitinta siltam garaze, 
nors pries tai diena radau lauke. juk taisyt baige 12h. tai ka jie ten 
dar silde 18h vakaro??? kad serviso vadovas atiduodamas masina priduria 
- 'nu uzvedus masina apsukos zemokos, reikia 'pergazuoti', kad 
neuzgestu'. axujiet. kazkaip gamintojo user manuale to neraso. sakai 
visur tiesiog sutapimai? kam is viso masina kaitinti, jei problema buvo 
aiski ir suprasta visu - nesikuria SALTA. tu sakai, kad tam kartui ja 
isprendet. kaip - uzkaitindami masina? nifiga sibie sprendimas.
o temperatura as tikrinau pries kurdamas, del to gali neabejot.
matai, as irgi nesu tupa blonde, kuri pirma karta kapota atsidaro. ne 
viena ir ne dvi masinas turejau. siek tiek jau moku atsirinkti, kas 
tikra ir kas ne. jusu istorijos - pasakeles is rusio.

>
> Tesiant kita tema, del sutapimu.
> Del sutapimu - dziaugiuosi kad tau nebuo - man buvo. Viena karta pakeitus
> miskovezio krano paskirstytojus masina i avarija sekancia diena pakliuvo del
> kito avarijos kaltininko, o kita karta po masinos atitiesinimo atvaziavus ir
> jas sureguliavus - variklis uzkale. (nu hidrauline krano sistema su varikliu
> nieko bendra neturi) Klientas visus kartus pats prie masinos buvo ir pats
> varztus padejo sukioti. Taip kad niekas nelindo ir nieko nedare. bet sitam
> klientui apskritai sakyciau laikas nuo masinu begti kuo toliau. jo karma
> turbut bloga:) nes zmogui metai laiko kaip neina dirbti nes vis kas nors
> sugenda. Bet esme tame - sutapimu buna. kad ir retai.
>
> "ramunas"<doobas@gmail.com>  wrote in message
> news:ij632l$96m$1@trimpas.omnitel.net...
>> as dirbdamas servize dar nesu susidures su tokiu "sutapimu" kad atvaziuoju
>> I serviza ir kazkas kitkas sugenda... praktiskai visada randame liga ten
>> kur lindo saltkalviai ... tai buna kokia fiske nepajungia, neprisuka
>> filtru kokiu ir t.t. todel IMHO Hitra turetu prisiimti atsakomybe ir
>> sutvarkyti iki galo ... cia tik mano nuomone ...
>>
>>
>> "eimaz"<eimaz@nomail.lt>  wrote in message
>> news:ij6036$5nd$1@trimpas.omnitel.net...
>>> jo bl ir svarbiausia kaltint ta servisa, kuriame tepalus keiteisi :)) gal
>>> tu nebejuokink jau zmoniu.
>>>
>>> "CodeC"<co@co.co>  wrote in message
>>> news:ij5j4g$lnn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nesikuria lygiai taip pat graziai kaip ir nesikure vakar.
>>>> tik dabar jau skirtingai nei vakar, yra rimto pagrindo netiketi nei
>>>> vienu hitra.lt personalo zodziu. nes jie pasakojo, kad pralaike visa
>>>> diena masina lauke, ir ji graziai uzsikure.
>>>> ne siaip sau matyt masina radau garaze uzkaitinta iki darbines
>>>> temperaturos atsiimant. cia ji kaip, lauke stovedama savaime uzkaito?
>>>
>>>
>>
>
>