Tema: Re:
Autorius: padugne
Data: 2011-01-18 10:16:57
On Tue, 18 Jan 2011 03:03:48 +0200, MindX wrote:

> Tai mano pozicija ir buvo pabrėžti sportinio sedano universalumą, kurį
> galiu pagrįsti asmeniniu pavyzdžiu.

Nui tai dar galima primontuot olandiskus numerius, kabli ir padaryt
nordsleifes rekorda tempiant priekaba-nameli. Butu apskritai zhostkas
universalumas :)

Bet ar tipo universalumas tikrai tas marketingo kabliukas kuris kabina
target sitos masinos auditorija? Sneku apie pirkejus kuriem ir skirta
zubaru reklama, o ne apie tuos kur perka niolikos metu devetas uz pigei.

--
kthxbai.