Tema: Re:
Autorius: padugne
Data: 2011-01-15 17:33:04
On Sat, 15 Jan 2011 15:32:31 +0200, MindX wrote:

>> Neziurint i gana juokinga klase "sedanai" internetas
>  Sedanai turėta omenyje "4-door car", kas reiškia, kad joje gali sėdėti
>  laisvai 4-5 žmonės, vadinasi ją galima naudoti ir kasdieną nuvežt šeimą
>  į akropolį apsipirkt. O tai nėra visai juokinga.

Ganetinai. Keturios durys ir 4 sedimos vietos kasdienines masinos is sito 
sti dar nepadaro.
O jei jau taip, tai gal ekstremaliam "valinimui" paprasciau neuzsiiminet 
marazmais ir paimt koki nors kupa? Kur ir kebulas standesnis ir 
lengvesnis.

>> The actual car that managed to get the new sedan world record is not
>> standard however, the 2011 Subaru STI Sedan used for the test comes
>> with a few R205 mods and a number of spec C parts.
> R205 ir spec C yra STI versijos skirtos japonijos rinkai, kurios yra
> serijinės ir road legal.

Japonijoj. Su vairu pas keleivi. Limited edishn.

>> t.y. nebaisei ji ten "serijine". Tupa reklama ir tiek, jei porsche
>> panoretu, tai papimpine savo panamera (kuri yra "lenktynine" tiek kiek
>> dramblys) manau lengvai nusluostytu tam barskalui nosi.
> Sakai? 2t ir 500 AG vs ~1,4t ir ~400 AG ? Drąsus pareiškimas

Nieko jis nedrasus, standartines panameros laikas buvo 7:56. Manai 
nepavyktu islauzt poros sekundziu is jos issodinus tas salonui sunaudotas 
9 karves beigi simfonini orkestra su keliu zonu klimato kontrole?
Jau nekalbant apie tokius dalykus kaip reguliuojama pneumatine pakaba, 
sklendes duslintuve ir pan kuriu zubaroj ner is principo.
 
> Taip, 7:55 laikas nėra superypatingas Nurburgringe, tačiau turint omeny
> STI kainą (~150klt) ir artimiausių konkurentų (250-300klt+) pripažink,
> kad Subaru giriasi pagrįstai.

Xzn kas ten tie sti konkurentai. Evoliucija?

-- 
kthxbai.