Tema: Re:
Autorius: padugne
Data: 2011-01-16 01:23:27
On Sun, 16 Jan 2011 00:24:10 +0200, MindX wrote:

> Sakai Panameros pardavimai didesni? :) Pereik kokio akropolio aikštelę,
> beveik garantuotai rasi bent pora STI, pora EVO, ir nei vieno
> normalesnio "sportinio kupo". Nu gal kartais kokį M3, kuris pagal kainą
> ir valinimą gauna nuo abiejų paminėtų.

Lietuvoj ju tikrai tokie kiekiai, kad agropolio eiksteleje rasi bent po
pora? Dabar galvoju kada paskutini karta gatveje maciau gyva STI
(nesvarbu lietuvoj ar ne) ir kazkaip net nebeprisimenu. Gal praeita
vasara. Kiek tu wrx sti lietuvoj per metus parduodama?

Kas del kainos, tai pvz vokieciuose uz 2011MY WRX STI prasoma apie
50keur. Prie tokios sito kibiro kainos M3 su jo 66keur atrodo nu pzdc
koks geras pasiulymas.

Su tokia kaina nenustebciau jei europoje parduodamu panameru kiekis
istikro didesnis.

> Apie grožį nekalbam, nei tu nei aš nesam objetyvūs. Man pvz STi
> gražesnis už daugumą poršų, nu ir ką? Važinėju su WRX'u, kuris toli
> gražu iki STI, bet funkcionalumo prasme beveik tas pats. Pasiūlyk kupą,
> kuriuo galėčiau pavyzdžiui žmoną su vaiku pas tėvus į užsnigtą sodybą
> nuvežt, nes family car'as (Mazda 6) nepravažiuoja ?

Nu tai audikvatro zinoma jei jau butinai privalo buti kupas :)
Bet seip tai jei i tokia sodyba daznai vazinejama, tai galima gi turet
AWD family cara. Ar koki krosoveri blogiausiu atveju.

> Japonijoj parduos, tai tampa nebe serijiniu modeliu? Mes gi nekalbam,
> kad "Lietuvoje parduodamas STI atpiso Lietuvoje neparduodamą Panamerą"

Toks vinigretas kur vaziavo nordsleife neparduodamas ir japonijoj.

Anyway, "serijinis modelis" labiausiai rupi marketingistams, visiems
kitiems visiskai px.

> Skirtumas tik tas kad tas opcija tik Japonijoje. Kuri beje po 4 metų bus
> Lietuvoje, su perkeltu vairu į kairė pusę, bet čia OT :)

Japonijoje irgi ne opcija. Ten nusipirksi arba viena arba kita, bet ne ju
hibrida :)

>  Standumas nesumažės, nes bent iš video/foto lankai minimalios
>  konfigūracijos, skirti minimaliai makineną apsaugoti, į stoikes net
>  neįvirinti. Svorio, grubiai ~20kg. bet mes ne apie tai, jei lyginam
>  laikus, tai lyginkim abiejų neiškraustytų.

Cia is video foto tiek daug nusprendi? Glaz-almaz :) O seip skirtumas 1
sekunde. Nemanai kad jis tiesiog neegzistuojantis?

> Dar ir kaip egzistuojanti. Lietuvoje krūvos STI ir EVO. Padorių naudotų
> kainos prasideda nuo 40klt. Ką pasiūlysi panašiai valinančio, valdomo ir
> bent kiek praktiško?

Del devetu nezinau. O vat nauju pardavimai bent jau europoje rodo, kad
rinkos nisa istikro neegzistuojanti. Pas jankius ar rusus gal ir kitaip.

--
kthxbai.