Tema: Re:
Autorius: padugne
Data: 2011-01-16 23:37:25
On Sun, 16 Jan 2011 22:23:30 +0200, MindX wrote:

> 40-50klt Lt Lietuvoes auksiniam jaunimui dėvėtos ir 40-50keur Vakarų
> Europos jaunimui naujos pats tas. Aj dar 40-50k$ JAV naujos. Beje jų

Del lietuvos jaunimo tai galbut, bet 40-50keur vakaru jaunimui tai ryskus
pereboras. Nebent turi omeny top 10% turtingu tevu vaiku, bet is ju tada
retas kuris ziures i zubara.

> nuvertėjimas mažesnis nei kokio 530D (pirmas pasitaikęs pavyzdys kuris
> naujas 170klt kainuoja). 98' tvarkinga STI netoli 30klt tempia. Evo tas
> pats.

12 metu tvarkinga STI? Masina kurias perka drozimui ir kuri jau is
fabriko "patiuninta"?

> Kuom M3 yra aukštesnis lygis? Nu tik nepradėk apie "platsmasių kietumą"
> ir spidometro apvadėlio dizainą, ne apie tokias mašinas ir ne apie tokį
> kontingentą kalbam. Man pvz STI geriau atrodo už M3, ir ką?

Butent tom plastmasem, apvadelio dizainu ir seip bendru "feelingu" jis ir
ausktesnis. Beje, apie koki kontingenta kalba?

> O nemanai kad Vokietijos skaičius lygint yra neprotinga? Čia tas pats,
> kas sakyti kad Zvonkė geresnė dainininkė už kokią Shakirą, nes Lietuvoje
> daugiau CD parduoda :)

Kodel neprotinga? Tas mitas, kad vokieciai perka masinas is patriotizmo
nors ir populiarus bet visiskai be realaus pagrindo.

> Pas wrx'ą ta pati provėža, prastesnės blokiruotės. Visur pravažiuoju,
> net ir ten kur atidarius su durelėmis sniegas braukiasi.

Aha, taip iskart, stumdamas buferiu sniega :)

Masina su visiskai blokuojamais galiniu ir viduriniu diferencialu beje
esu turejes, zinau ka tai reiskia.

> O tu atkreipk dėmesį į vokiškos rinkos ypatumus :)

O kokie jie yra? Fliukus paemiau tik todel, kad jie turi realia
statistika ir ja kartais paviesina. Beje, turi kokiu nors geresniu
duomenu?

--
kthxbai.