Tema: Re: vienaturis sheimynai, koks optimalus? touran, s-max, etc.
Autorius: zhaltas
Data: 2011-01-16 23:14:27
bl gonzai, vaziavo su mumis apynaujis c4 i kalnus, tai nu juos nx...
t4 1991m bedu nebuvo...

"ukw" <aha@aha.aha> wrote in message news:igvmfn$egi$1@trimpas.omnitel.net...
> nu tai nusipirk naują citro ir tau nereiks kišt.
> bet kai kalba pareina apie 15 metų senumo lavonus, tai kažkodėl tik 
> francūzai genda, o visi kiti ne :)
> 
> pats žinai, kad visi jie grabai.
> 
> 
> 
> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message 
> news:igvm57$e63$1@trimpas.omnitel.net...
>>o kaip genda pasakyk!
>> turiu min4 draugus kuriu bent viena ir tu pazysti ir nei vienas nieko 
>> neykishes...
>> nuo 1iki5metu jei nedaugiau... neskaitant dar keliu kolegu kurie pirkosi 
>> naujus...
>> Gal paprasciausiai nereik pirkt pigiausiu lavonu su 300k+ ?
>>
>> "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message 
>> news:igvlpk$dqb$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nu markatai markatai, dabar tu pasakyk kaip negenda touaregai ir kiti
>>> vaginai ir kokios tai šaunios mašinos :)
>>>
>>> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message
>>> news:igvk0u$bs5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> zoles nerukau, varliu skonis nesuzavejo, skaniau siaip juros gerybes. O
>>>> jei rimtai, tai koks py.. sudeda jungtis tokiose vietose, kur pastoviai
>>>> per jas bega vanduo ir nera sandarinimo tarpiniu? Atveda 4 kvadratu 
>>>> laida
>>>> ir uzbaigia adatine jungtimi? Praveda pravodke pries priekini balki, kad
>>>> remdamasis net i kieta sniega mali pravodke ir tik po to siekiamas 
>>>> balkis?
>>>> Laidai variklio skyriuje pravesti per astria briauna ir dar palikta 
>>>> erdves
>>>> vibravimui (trynimuisi), kai kurie laidai pravesti tokiose vietose, kad
>>>> menkiausias tepalo prasisunkimas pro dangteli is karto pavirsta laidu
>>>> uzmerkimu i tepala, o ko pasekoje ju izoliacija suaizeja ir pradeda
>>>> trumpinti. Gamintojo perspejimai - jei masina nesikuria - keisti veleno
>>>> apsuku davikli, jei po to nesikuria - ieskoti toliau gedimu. Nurodymai 
>>>> jei
>>>> masina trukcioja ir babinu kodas nuo vienos serijos iki kitos - keisti
>>>> visas ir panasus nonsensai, neskaitant del dregmes apsioksiduojanciu ir 
>>>> po
>>>> to pradedanciu isdegineti sviesu jungikliu, senesniu totalaus blogio
>>>> saugikliu bloko kontaktuose. Toliau naujesniu totalus turbinu 
>>>> nelaikymas,
>>>> del ikisto sietuko i turbinos tepimo kanala, korteliu dazni gedimai.
>>>> Pirmadienio sedevras - P307 sudege VISI centrinio varikliukai del
>>>> sukvailiuojusio vairuotojo duru varikliuko. Na ir t.t. o dar kur
>>>> idiotiskas laidu zymejimas kodais o ne spalvomis, ir po to atrink koks
>>>> sup.. kodas parasytas prie jungties, kai viskas nusivale nuo
>>>> tepalo/salerkos misinio ant ju, kas visai nepalengvina ju tvarkyma. O 
>>>> kur
>>>> ju garsieji FAP filtrai su paauksuotu skysciu?
>>>>
>>>> markatas
>>>> "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message
>>>> news:igvj7s$b0l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> nu žinai, visi durni tik kodėl tu nevadovauji RENO įmonei? :)
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message
>>>>> news:igvj5s$ath$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Is super idiotisku gedimu statistikos, konstrukciniu masinos sprendimu
>>>>>> totalaus nelogiskumo, ir gaminotojo elektros ziniu bei omo desnio
>>>>>> nezinojimo.
>>>>>>
>>>>>> markatas
>>>>>>
>>>>>> "signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:igvfd2$6ph$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> Cia is savo remontu statistikos rasai?
>>>>>>>
>>>>>>> On 01/16/2011 08:47 PM, markatas wrote:
>>>>>>>> Vat cia tai ne idejiskumas, o liudna statistika. PezO dar ne taip
>>>>>>>> baisu kaip
>>>>>>>> RenO, bet vis tiek nieko patikimo
>>>>>>>>
>>>>>>>> markatas
>>>>>>>>
>>>>>>>> "ukw"<aha@aha.aha>  wrote in message
>>>>>>>> news:igv9kb$f3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> zjbs, dar vienas idejinis
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>> 
> 
>