Tema: Re: vienaturis sheimynai, koks optimalus? touran, s-max, etc.
Autorius: ukw
Data: 2011-01-16 23:03:51
nu tai nusipirk naują citro ir tau nereiks kišt.
bet kai kalba pareina apie 15 metų senumo lavonus, tai kažkodėl tik 
francūzai genda, o visi kiti ne :)

pats žinai, kad visi jie grabai.



"zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message 
news:igvm57$e63$1@trimpas.omnitel.net...
>o kaip genda pasakyk!
> turiu min4 draugus kuriu bent viena ir tu pazysti ir nei vienas nieko 
> neykishes...
> nuo 1iki5metu jei nedaugiau... neskaitant dar keliu kolegu kurie pirkosi 
> naujus...
> Gal paprasciausiai nereik pirkt pigiausiu lavonu su 300k+ ?
>
> "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message 
> news:igvlpk$dqb$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu markatai markatai, dabar tu pasakyk kaip negenda touaregai ir kiti
>> vaginai ir kokios tai šaunios mašinos :)
>>
>> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message
>> news:igvk0u$bs5$1@trimpas.omnitel.net...
>>> zoles nerukau, varliu skonis nesuzavejo, skaniau siaip juros gerybes. O
>>> jei rimtai, tai koks py.. sudeda jungtis tokiose vietose, kur pastoviai
>>> per jas bega vanduo ir nera sandarinimo tarpiniu? Atveda 4 kvadratu 
>>> laida
>>> ir uzbaigia adatine jungtimi? Praveda pravodke pries priekini balki, kad
>>> remdamasis net i kieta sniega mali pravodke ir tik po to siekiamas 
>>> balkis?
>>> Laidai variklio skyriuje pravesti per astria briauna ir dar palikta 
>>> erdves
>>> vibravimui (trynimuisi), kai kurie laidai pravesti tokiose vietose, kad
>>> menkiausias tepalo prasisunkimas pro dangteli is karto pavirsta laidu
>>> uzmerkimu i tepala, o ko pasekoje ju izoliacija suaizeja ir pradeda
>>> trumpinti. Gamintojo perspejimai - jei masina nesikuria - keisti veleno
>>> apsuku davikli, jei po to nesikuria - ieskoti toliau gedimu. Nurodymai 
>>> jei
>>> masina trukcioja ir babinu kodas nuo vienos serijos iki kitos - keisti
>>> visas ir panasus nonsensai, neskaitant del dregmes apsioksiduojanciu ir 
>>> po
>>> to pradedanciu isdegineti sviesu jungikliu, senesniu totalaus blogio
>>> saugikliu bloko kontaktuose. Toliau naujesniu totalus turbinu 
>>> nelaikymas,
>>> del ikisto sietuko i turbinos tepimo kanala, korteliu dazni gedimai.
>>> Pirmadienio sedevras - P307 sudege VISI centrinio varikliukai del
>>> sukvailiuojusio vairuotojo duru varikliuko. Na ir t.t. o dar kur
>>> idiotiskas laidu zymejimas kodais o ne spalvomis, ir po to atrink koks
>>> sup.. kodas parasytas prie jungties, kai viskas nusivale nuo
>>> tepalo/salerkos misinio ant ju, kas visai nepalengvina ju tvarkyma. O 
>>> kur
>>> ju garsieji FAP filtrai su paauksuotu skysciu?
>>>
>>> markatas
>>> "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message
>>> news:igvj7s$b0l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nu žinai, visi durni tik kodėl tu nevadovauji RENO įmonei? :)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message
>>>> news:igvj5s$ath$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Is super idiotisku gedimu statistikos, konstrukciniu masinos sprendimu
>>>>> totalaus nelogiskumo, ir gaminotojo elektros ziniu bei omo desnio
>>>>> nezinojimo.
>>>>>
>>>>> markatas
>>>>>
>>>>> "signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:igvfd2$6ph$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> Cia is savo remontu statistikos rasai?
>>>>>>
>>>>>> On 01/16/2011 08:47 PM, markatas wrote:
>>>>>>> Vat cia tai ne idejiskumas, o liudna statistika. PezO dar ne taip
>>>>>>> baisu kaip
>>>>>>> RenO, bet vis tiek nieko patikimo
>>>>>>>
>>>>>>> markatas
>>>>>>>
>>>>>>> "ukw"<aha@aha.aha>  wrote in message
>>>>>>> news:igv9kb$f3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> zjbs, dar vienas idejinis
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>