Tema: Re: vienaturis sheimynai, koks optimalus? touran, s-max, etc.
Autorius: ukw
Data: 2011-01-16 23:09:47
tu geriau eik papasakok audrėnui, kokie eaglemasteriai ahujenni :)






"markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message 
news:igvmkn$el7$1@trimpas.omnitel.net...
> bet jas tvarkyti malonu :P Dileris pasirupino pateikdamas tikrai patogias 
> naudojimui ir tvarkymui schemas ir nedadelkos salinamos pastoviai, ta 
> prasme inesant net tvirtinimu korekcijas, siekiant uzkirsti kelia 
> besikartojantiems gedimams, ko prancuzu gamintojai akivaizdziai nedaro ir 
> nesistengia palengvinti gyvenima savo atstovams isleidziant normalias 
> schemas
>
> markatas
>
> "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message 
> news:igvlpk$dqb$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu markatai markatai, dabar tu pasakyk kaip negenda touaregai ir kiti 
>> vaginai ir kokios tai šaunios mašinos :)
>>
>> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message 
>> news:igvk0u$bs5$1@trimpas.omnitel.net...
>>> zoles nerukau, varliu skonis nesuzavejo, skaniau siaip juros gerybes. O 
>>> jei rimtai, tai koks py.. sudeda jungtis tokiose vietose, kur pastoviai 
>>> per jas bega vanduo ir nera sandarinimo tarpiniu? Atveda 4 kvadratu 
>>> laida ir uzbaigia adatine jungtimi? Praveda pravodke pries priekini 
>>> balki, kad remdamasis net i kieta sniega mali pravodke ir tik po to 
>>> siekiamas balkis? Laidai variklio skyriuje pravesti per astria briauna 
>>> ir dar palikta erdves vibravimui (trynimuisi), kai kurie laidai pravesti 
>>> tokiose vietose, kad menkiausias tepalo prasisunkimas pro dangteli is 
>>> karto pavirsta laidu uzmerkimu i tepala, o ko pasekoje ju izoliacija 
>>> suaizeja ir pradeda trumpinti. Gamintojo perspejimai - jei masina 
>>> nesikuria - keisti veleno apsuku davikli, jei po to nesikuria - ieskoti 
>>> toliau gedimu. Nurodymai jei masina trukcioja ir babinu kodas nuo vienos 
>>> serijos iki kitos - keisti visas ir panasus nonsensai, neskaitant del 
>>> dregmes apsioksiduojanciu ir po to pradedanciu isdegineti sviesu 
>>> jungikliu, senesniu totalaus blogio saugikliu bloko kontaktuose. Toliau 
>>> naujesniu totalus turbinu nelaikymas, del ikisto sietuko i turbinos 
>>> tepimo kanala, korteliu dazni gedimai. Pirmadienio sedevras - P307 
>>> sudege VISI centrinio varikliukai del sukvailiuojusio vairuotojo duru 
>>> varikliuko. Na ir t.t. o dar kur idiotiskas laidu zymejimas kodais o ne 
>>> spalvomis, ir po to atrink koks sup.. kodas parasytas prie jungties, kai 
>>> viskas nusivale nuo tepalo/salerkos misinio ant ju, kas visai 
>>> nepalengvina ju tvarkyma. O kur ju garsieji FAP filtrai su paauksuotu 
>>> skysciu?
>>>
>>> markatas
>>> "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message 
>>> news:igvj7s$b0l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nu žinai, visi durni tik kodėl tu nevadovauji RENO įmonei? :)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message 
>>>> news:igvj5s$ath$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Is super idiotisku gedimu statistikos, konstrukciniu masinos sprendimu 
>>>>> totalaus nelogiskumo, ir gaminotojo elektros ziniu bei omo desnio 
>>>>> nezinojimo.
>>>>>
>>>>> markatas
>>>>>
>>>>> "signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:igvfd2$6ph$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> Cia is savo remontu statistikos rasai?
>>>>>>
>>>>>> On 01/16/2011 08:47 PM, markatas wrote:
>>>>>>> Vat cia tai ne idejiskumas, o liudna statistika. PezO dar ne taip 
>>>>>>> baisu kaip
>>>>>>> RenO, bet vis tiek nieko patikimo
>>>>>>>
>>>>>>> markatas
>>>>>>>
>>>>>>> "ukw"<aha@aha.aha>  wrote in message 
>>>>>>> news:igv9kb$f3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> zjbs, dar vienas idejinis
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
>