Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Fla
Data: 2009-04-08 10:04:54
Rimantas Liubertas wrote:

> gal jam atrodo, kad kol jis juos veidrodėlyje mato,
> tol pirma juosta yra užimta ir jis KET nepažeidžia?

Neapsiribokim veidrodeliais - gal priesh 20km (arba 20 metu:))
mate kazka pirmoj juostoj, ir jam atrodo kad ta juosta uzimta? :)

> O ką bendro toks prisivijęs turi su KET ir kultūra? Ar KET ir kultūra
> turi galioti tik visiems kitiems?

O ka pirmieji du, kur +10 vazhiuoja, turi bendro su KET ir kultura? :)
O ypac tas, kur deshines nesilaiko? Esme/skirtumas labai paprastas tokioje
situacijoje - "antraeilininkas" dar ir nedemesingas (arba piktybinis) ir
maisho / trukdo vazhiuoti kitiems ju pasirinktu greichiu.

> Man tai dzin. Tik nepatinka, kad durnizmą bandoma grįsti KET, kultūra
> ar dar kažkuo, kuo ten net nekvepia. Jei tu dėjai ant kitų, nėra ko
> stebėtis, kad kiti dėjo ant tavęs.

Su salyga, kad pas mus greichio ribojimo zhenklai daznai sudeti belenkaip,
ir neturi nieko bendro su realia situacija konkreciame kelyje, arba tos
atkarpos pavojingumu - salyginai nedidelis pavirshijimas (pvz. 100->130
gerai pazhistamoje atkarpoje, esant pukiom eismo salygom, neintensyviam
eismui, ir pan.) man neatrodo tokia jau didele nuodeme ar nekultura, kaip
pvz. samoningas trukdymas vazhiuoti kitiems, ar vertimas juos manevruoti
vazhiuojant greichiau nei tu :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)