Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Deep
Data: 2009-04-07 16:24:58
jei tarpas yra, tai taip. Ir nereikia laukti kol kas mirksės.
Lietuvoj įprasta - užsiemiau šitą eismo juostą, ji MANO, kiti važiuokit per
kur norit.
Nuvažiuok į civilizuotą šalį , pvz. Austriją  - trečia juosta 150+ lekiantis
BMW tuoj pat neria i pirma juosta, jei tik ji tuščia.
Analogiškai ir visi kiti - jei tik yra tikimybė kad kažkam gali sutrukdyti,
lendama kuo dešiniau.