Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Fla
Data: 2009-04-07 22:50:43
O kur priceless galimybe ivairaus plauko looseriams ishsilieti del savo
nenusisekusio gyvenimo (arba pasidzhiagti "pakilimu", ir parodyti kietuma
savo nauju pigiu lizinginiu "vadybininko dzhiaugsmu")? Gi kam nors neleidi
vazhiuot, uzhstabdai, ir zhiu - malonu, ego tik dzhiaugias, puchias.. :D

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)