Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Andr
Data: 2009-04-07 16:36:56
Pats daznai vaziuoju greiciau negu leidziama, bet man nera jokio skirtumo
kuria juosta vaziuot. Yra kliutis antroje juostoje as persirikiuoju i pirma
ir ja vaziuoju ir kompleksu tikrai nejauciu del to. Bet kartais specialiai
nepraleidziu dzigitu per miesta skrendanciu 80+ ir mastanciu, kad visi turi
jam trauktis is kelio, nes jo bimbalas su "sportine" dusle ir xenonais. Arba
autostradoj kamstis, juda visi tiek pirmoj tiek antroj juostose panasiu
greiciu, bet ne atleke dzigitas ir traukis, jis matai skuba... nu
pasitraukiu ir ka? Uz keliu metru vel mirksi kad sekantis i praleistu. O
tokiu visa eile priekyje vos judanciu. Tuo labiau nesuprantu tokiu
skraidanciu kurie aplenkia vien tik tam, kad uz 5 metru issuktu is
autostrados ir aisku is antros juostos nesuks, tai persirikiuoja i pirma i
kuria jau as ji praleisdamas pasitraukiu, ir kerta ant stabdziu, nes ant 150
i posuki nelabai moka isipaisyt.