Tema: Re: clio bedos
Autorius: Monas
Data: 2010-08-12 17:22:02
Gali but rysys. Jei vostuvai pasede dazniausiai hujovai sudega kuras, del to 
ismetamos dujos nelenda i normas, paprastai HC ar CH. Tai sita irgi nesunku 
suzinot pas bet koki dujininka nulekus ir pasimatavus ka ismeta per dusle 
ant benzo ir ant duju.

"ufonaut" <ufo@ufo.ufo> wrote in message 
news:i40vss$icc$1@trimpas.omnitel.net...
> Tevui panasiai kartais staiga gesdavo atleidus gaza, vaziuojant budavo ok, 
> tik ant laisvu biski netolygiai dirbdavo. Pareguliavo voztuvus ir buvo 
> viskas OK, niekaip nesuprantom kame cia rysys. Irgi renault+dujos.
>
> On 08/12/2010 05:05 PM, ramunas wrote:
>> turiu cia toki fejos renault clio I ... 96`. baigiu jau visa antra karta
>> "perrinkti" ... problema tame, kad kaip ji sako vaziuoja vaziuoja ir prie
>> sankryzos stabdant pradeda kristi apsuko ir gesti masina... kelis kartus
>> uzgesusi, o dabar isigudrino su gazu islyginti apsukas ir su kaire koja
>> pristabdyti ... kiek as kartu esu vaziaves su ta masina ir kai ji vairavo 
>> ir
>> kai as nei karto nera to buve ... tik kai ji viena vaziuoja taip buna ...
>> burbuliuoja jos zodziais ... man uzsivedus is karto na gal ant laisvu 
>> apsuku
>> yra jauciamas variklio pulsavimas ... +- 50prm diapazone....
>>
>> dar vienas simtomas yra, kad sunkiai slankioja pavaru trosas ir kartais 
>> buna
>> tikriausiai iki galo nenusispaudzia dacikas apsauginis ir neleidzia 
>> uzvesti.
>> nu bet paspaudus giliau pavara uzsiveda viskas ciki piki. na pakeisti ar
>> pravalyti ta trosa nera problemu ... tik duobe reikia susirasti. taciau 
>> feja
>> primygtinai kaltina tas pavaras ir jos gesima. o as sakau, kad cia bus
>> elektros bedos...
>>
>> pradejau ieskoti bedos nuo zvaklaidziu. patikrinau su multimetru tai 
>> lygtais
>> biski palanksciu bludydavo jie. valio apsidziauges nupirkau naujus
>> zvaklaidzius. feja suvazinejo iki teviskes ir t.t. viskas tvarkoj. kita
>> diena po audru ir daug lietaus jai vel pradejo burbuliuoti...
>>
>> na pirmas kaltinimas oro srauto matuokle... nu reiskias reikia bandyti ja
>> surasti ir atjungti. nu ku ... po kapotu yra karburatorius ... nusiimu 
>> oro
>> filtro korpusa ir matau kiausinio formos (kaip veliau pasirode purkstuka)
>> daviklis su sone tokiu jutikliu mazu... na purkstuko galvoju
>> neatjunginesiu... tada matau prie isiurbimo kolektoriaus pritaisytas 
>> laisvos
>> eigos voztuvas. nu atrodo dirba jis ... juda ta kojele po truputi
>> pirmyn-atgal lygina apsukas...atjungus ir uzvedus laisvos susikelia iki
>> 2000rpm...  toliau kitoj sklendes pusej kazkoks daviklis ar 
>> reguliatorius.
>> to nesugebejau identifikuoti (gal zhinot kas ten galetu buti ? gal ten ta
>> srauto matuokle ir yra ? atjungus suprasteja variklio darbas. ... po to 
>> is
>> isiurbimo kolektoriaus iseina slangute iki kito daviklio (pagal intercars
>> jis yra Isiurbimo kolektoriaus vakuuminis daviklis). ji atjungus irgi
>> kvailioja variklis.
>>
>> viskas vyksta, pagal fejos atsakyma, ir ant benzo ir ant duja.
>>
>> kazkaip linkstu iki to, kad kaltinti kazkuri davikli arba laidus iki jo. 
>> tik
>> kaip patikrinti tai be dideliu finansiniu nuostoliu neisivaizduoju.
>>
>> diagnostika vaziavau daryti i viena serviziuka, bet pasake, kad tik nuo 
>> 97
>> metu clionkems eina diagnostika. dabar pistelejo mintis, kad gal tas
>> serviziukas turi tik OBD2 ir pasake, kad neina padaryti diagnostikos? gal
>> kas zhino tiksliau ?
>>
>> kazkaip varyti pas kazkoki elektrika kol kas nefasonas ... dar nepraradau 
>> to
>> entuziazmo iveikti paciam syta reikala. bet speju greitu metu del didelio
>> fejos spaudimo viskas pereis i servizo murziu rankas :(
>>
>> sooo.... any ideas ? :)
>>
>>
>