Tema: Re: clio bedos
Autorius: ramunas
Data: 2010-08-12 16:07:54
ai dar buvau visas reles ir fyskes po kapotu istraukes ir prapurskes su 
valymo skysciu ir su silikonu...

"ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message 
news:i40rle$cof$1@trimpas.omnitel.net...
> turiu cia toki fejos renault clio I ... 96`. baigiu jau visa antra karta 
> "perrinkti" ... problema tame, kad kaip ji sako vaziuoja vaziuoja ir prie 
> sankryzos stabdant pradeda kristi apsuko ir gesti masina... kelis kartus 
> uzgesusi, o dabar isigudrino su gazu islyginti apsukas ir su kaire koja 
> pristabdyti ... kiek as kartu esu vaziaves su ta masina ir kai ji vairavo 
> ir kai as nei karto nera to buve ... tik kai ji viena vaziuoja taip buna 
> ... burbuliuoja jos zodziais ... man uzsivedus is karto na gal ant laisvu 
> apsuku yra jauciamas variklio pulsavimas ... +- 50prm diapazone....
>
> dar vienas simtomas yra, kad sunkiai slankioja pavaru trosas ir kartais 
> buna tikriausiai iki galo nenusispaudzia dacikas apsauginis ir neleidzia 
> uzvesti. nu bet paspaudus giliau pavara uzsiveda viskas ciki piki. na 
> pakeisti ar pravalyti ta trosa nera problemu ... tik duobe reikia 
> susirasti. taciau feja primygtinai kaltina tas pavaras ir jos gesima. o as 
> sakau, kad cia bus elektros bedos...
>
> pradejau ieskoti bedos nuo zvaklaidziu. patikrinau su multimetru tai 
> lygtais biski palanksciu bludydavo jie. valio apsidziauges nupirkau naujus 
> zvaklaidzius. feja suvazinejo iki teviskes ir t.t. viskas tvarkoj. kita 
> diena po audru ir daug lietaus jai vel pradejo burbuliuoti...
>
> na pirmas kaltinimas oro srauto matuokle... nu reiskias reikia bandyti ja 
> surasti ir atjungti. nu ku ... po kapotu yra karburatorius ... nusiimu oro 
> filtro korpusa ir matau kiausinio formos (kaip veliau pasirode purkstuka) 
> daviklis su sone tokiu jutikliu mazu... na purkstuko galvoju 
> neatjunginesiu... tada matau prie isiurbimo kolektoriaus pritaisytas 
> laisvos eigos voztuvas. nu atrodo dirba jis ... juda ta kojele po truputi 
> pirmyn-atgal lygina apsukas...atjungus ir uzvedus laisvos susikelia iki 
> 2000rpm...  toliau kitoj sklendes pusej kazkoks daviklis ar reguliatorius. 
> to nesugebejau identifikuoti (gal zhinot kas ten galetu buti ? gal ten ta 
> srauto matuokle ir yra ? atjungus suprasteja variklio darbas. ... po to is 
> isiurbimo kolektoriaus iseina slangute iki kito daviklio (pagal intercars 
> jis yra Isiurbimo kolektoriaus vakuuminis daviklis). ji atjungus irgi 
> kvailioja variklis.
>
> viskas vyksta, pagal fejos atsakyma, ir ant benzo ir ant duja.
>
> kazkaip linkstu iki to, kad kaltinti kazkuri davikli arba laidus iki jo. 
> tik kaip patikrinti tai be dideliu finansiniu nuostoliu neisivaizduoju.
>
> diagnostika vaziavau daryti i viena serviziuka, bet pasake, kad tik nuo 97 
> metu clionkems eina diagnostika. dabar pistelejo mintis, kad gal tas 
> serviziukas turi tik OBD2 ir pasake, kad neina padaryti diagnostikos? gal 
> kas zhino tiksliau ?
>
> kazkaip varyti pas kazkoki elektrika kol kas nefasonas ... dar nepraradau 
> to entuziazmo iveikti paciam syta reikala. bet speju greitu metu del 
> didelio fejos spaudimo viskas pereis i servizo murziu rankas :(
>
> sooo.... any ideas ? :)
>
>
> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus 
> signature database 5360 (20100812) __________
>
> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>
> http://www.eset.com
>
>
>