Tema: Re: clio bedos
Autorius: Monas
Data: 2010-08-12 17:20:19
Jai jau taip daug rasyt megsti tai parasyk dar ir apie kokia Clio kalba
eina, bent jau variklis kiek kubiku ir kiek kw ar arkliu.

Turiu itarima, kad prie zvakiu laidu reikejo keisti dar ir paskirstymo
dangteli. Tas daiktas tikrai gali reaguot i oro salygu pokycius, kainuoja ne
daug tai tikrai verta isbandyt sita bajeri pries ieskant meistru. Dangtelis
+ skriejikas (begunokas) manau iki 50Lt, pasikeist jokiu bedu paciam
neturetu kilt. Del oro srauto ar temperaturos daikto tai kaip suprantu pagal
tai, ka radai po oro filtru tai ten turetu but mono ipurskimas. Pas renius
daznai prie pat purkstuko stovi tokia ausele ir ji atlieka isiurbiamo oro
temperaturos ar kiekio matavimo funkcija. Tiksliai nepasakysiu, senokai
monavo reniaus nebeturiu. Bet kazkas tokio yra ir man buve. Beja, del sito
sudelio gedimo masina nei gest nei bludyt neturetu, gali nebent kiek
silpniau traukt arba kiek daugiau kuro imt. Tai as siulycaiu pasiziuret
paskirstymo dangteli + skriejika ir dar pasiziurek ar neleidzia reibokslis
esantis tame paciame gale kaip ir tas dangtelis, nes tai kazkas yra
pasakojes kad patekdavo kazkiek tepalo po dangteliu ir budavo belekas su
masina vaziuot.

Jei Kaune butu ta Clio tai dar ir meistriuka teisinga pasiulyciau ir jis
tikrai diagnostika padarytu sitam aparatui manau.