Tema: Re: Civilinės atsakomybės draudimas arba kaip draudimas gali jus apmauti ir pasilengvinti sau sunkia dalia
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-08-09 08:58:30
Teismo isakymas paga nustatyta forma israsomas (CPK 436.1.5). Ten teismas
tik privalo nurodyti kokiais dokumantais remdamasis tai padare, taciau
motyvacine dalis nenumatyta. Uztat,kaip kazkas ir minejo, toki popieriu
paneigt labai paprasta - uztenka parasyt "Eikit, nx, nemokesiu" ir tai jau
pasidaro tik paprastas popierius.