Tema: Re: Civilinės atsakomybės draudimas arba kaip draudimas gali jus apmauti ir pasilengvinti sau sunkia dalia
Autorius: daryuz
Data: 2010-08-04 17:45:57
20% yra įstatymo nustatyta maksimali riba ką gali prisiteisti draudėjas
šioje situacijoje, įdomu kokį nuostolį jis patyrė jei jam pranešiau 4
dieną, o ne trečią? Kodėl kreipėsi po 2 metų į teismą? Faktas, kad tokį
įstatymuką galėjo tik draudėjai prastumt. Negana, kad susimoki abonentą
ir padarius avariją, dar moki 5 metus padidintą įmoką, tai dar ir 20%
nukrapšto :D