Tema: Re: vis pastebiu MZP su "ziuronais"??
Autorius: Imobili
Data: 2010-07-10 16:41:40

"AV" <av@av.lt> parašė naujienų news:i19rsa$2ed$1@trimpas.omnitel.net...
> Kalbėjimas telefonu kaip ir rūkymas "atima" vieną ranką,
Būtent

o kurių daugiau kalbančių ar rūkančių ?

manau, kad rūkančių, tačiau jų niekas su žiūronais nestabdo, o galėtų.

bet kalbėdamas
> telefonu dar ir pameti koncentraciją į kelią nes esi susitelkęs į pokalbį.
lygiai tiek pat susitelkęs į pokalbi kaip kalbėdamas laisvų rankų įranga Ar
jei jau kalba per kolonėles jauties kitaip ?

MANO nuomone : tai kas realiai trukdo - įstatymas nereguliuoja, o tai kas
sąlyginai įtakoja - represuoja (kalbėjimas nedraudžiamas, draudžiama laikyti
tel. ranka)
Kitą vertus tai būtų ir rūkymo prevencija.