Tema: Re: vis pastebiu MZP su "ziuronais"??
Autorius: servisas
Data: 2010-07-09 17:27:01
O kaip tu manai, ka reikejo daryti? Pasitiketi pareigunais? Siuliau jiems
masina ir patiems tokiu apledejusiu keliu nakti misku pabandyti pralekti ant
134 kmph, bet nesutiko. Turejau pasirasyti ant 800 lt ir teisiu atemimo? Juk
jie tam ir nusove mane, kad gautu tuos 50 lt ar daugiau i kisene.
Va radau straipsni, kaip dar 57 vyrukai buvo sustabdyti:
http://www.lrytas.lt/-12785744651278411380-besimylinčias-poreles-kleboniškio-parke-reketavę-policininkai-sės-už-grotų-video.htm
Vienetinis atvejis?

http://www.alfa.lt/straipsnis/10242205/?Nubausti.Gariunus.reketave.policininkai=2008-12-22_11-06

http://www.lrytas.lt/-11800856451179635167-verslininką-reketavę-buvę-policininkai-sulaukė-bausmės.htm