Tema: Re: vis pastebiu MZP su "ziuronais"??
Autorius: Doxlas
Data: 2010-07-09 17:42:44
Man praejusiu metu lapkriti ateme "tipo negaliojanchias" teises, paskui komisijoj teko grazhint, bet ir komisijos pareigunas irodinejo kad jos jau negaliojanchios, reikia pasikeist pagal kazhkoki VRM ministro potvarki. Paprashius rashtu pateikti mineto potvarkio, isakymo, whatever numeri ir priemimo data, teises man buvo grazhintos. Paskui savo inciatyva kreipiausi i Regitra, ir man ishaishkino kad jokio VRM ministro potvarkio/isakymo nera, ir mano teises galiojanchios. Kaip vertint tai?
Dabar vezhiuojuos to protokolo kopija jei vel kas bandys kabinetis.