Tema: Re: vis pastebiu MZP su "ziuronais"??
Autorius: Korke
Data: 2010-07-09 15:31:39
bet taip pafantazavus, neva prizoomino jis mane pries kokius 200m neva as
turiu kazka prie ausies. Aisku ta neva kazka gal as padejau i sali likus
150m, ir pravazinedamas pro juos esu jau tvarkings, ir cia mane stabdo ir
sako, kad maciau tave su mobilke neva pries 200m ana ten kvartalo pradzioje.
Ir kas tada ? "tipo nera pagrindo netiket pareiguno ziodziais", liudininku
tai nera, nes per ziuronus jis vienas ziurejo be naparniko kartu. ? Ar
apieskos mane ir mobilkes ieskos, jei pasakysiu isvis jos neturiu, su mago
snukiu tiesiog gal uz ausies pasikasiau issitraukes ja is vidines svarko
kisenes????
Nekalbu kai jau tik stabdomas pazeidejes puola lupt mobilke nuo ausies. Tas
pats ir su dirzais sakyciau. Nes pripazistu tik toki faikta kai tikrai
stabdo su tel prie ausies ar be dirzo, bet tokie is serijos "su teleskopu
maciau, kad ana tam galaktikos gale buvai be dirzo"