Tema: Re: del anstoliu
Autorius: svyt
Data: 2010-06-06 22:39:17
man dar geriau, sebas atsiuncia viena menesi kad kreditinej kortelej
likutis -0.01 litas, nu nekreipiu demesio, po menesio laiskas kad skolingas
20,01 litas, nu sumokejau, vel gal pusmeti ramu, paskui isvaziuoju kelim
menesiam, gryztu, vel du laiiskai is banko, vienas menesio senumo kad
skolingas 0,02lt, kitas sviezias  kad skolingas 40,02... ir i kalbas banke
nesileidzia, ir uzdare labai nenoriai, gyvenime daugiau kreditiniu korteliu
nebeimsiu.

--
vyt/ /