Tema: Re: del anstoliu
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-06-06 13:01:17
tai kad nebuvau dingęs niekur iš Lituanijos..  šiaip tai mano vardą/pavardę suvedus į gugliu, mane galima rasti momentaliai.... tai neble - laiškus rašo.
...analogiškai su seb'u buvo - pas mane nuo senų laikų gyvena kažkokia jų elektron, kai prisimenu, susimoku, atnaujinu, kad tam banke sąskaitą turėti (tam tikros investicijos ten padarytos į jų fondus kažkada).... tai kažkokį papildomą mokestį bankas sumąstė ir atsiuntė man laišką ant prabangaus popieriaus, kad esu skolingas jiems dešimt litų :( padariau pavedimą susiradęs kodus, pažiūrėjau - ajop...vistiek skolingas litą kažkiek tai, nes įsivedė, žinote, dar ir "pinigų įskaitymo mokestį"

--
'(oo)'