Tema: Re: del anstoliu
Autorius: ukw
Data: 2010-06-05 13:38:26
"Shlipsas" <shlipsasMESTI@dtiltas.lt> wrote in message news:hud6cm$4p3$1@trimpas.omnitel.net...
> kiek vertina savo paslaugas anstoliai? Dalkijai skolingas esu, tai sake, kad perdave aniems. Kokio pabrangimo tiketis?

nesenai buvau gaves rashta ish antstoliu, kad esu skolingas VMI. tai prie 150 litu skolos, antstoliai dar pridejo savo 248 litus.

pavyko susitvarkyti antstoliams sumokejus 20 litu uzh pashto paslaugas :)  ibo, pasirodo nei VMi nei antstolis manes neieshkojo.  tiesiog, gavo antstolis ish VMI rashta ir ishkart mano saskaita uzhblokavo. nuejus pas antstoli pakalbeti, anas pripazino kad ishkart saskaitas uzhblokavo, nieko nedarydamas daugiau.