Tema: Re: del anstoliu
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-06-05 14:36:44
lb lengva patapti skolininku
.....radau bitės (nors jau hz kiek metų naudojuos kito operatoriaus paslaugom, bo tarnybinis ir almost unlimited, o bite buvo kažkada nuo 1996 ir liko kaip rezervas) laiską prabangų, kad esu skolingas bbz kiek - 26 litus, ir telefonas atjungtas. Bitei buvo kažkada padarytas tiesioginis debetas, kad po kelis savo litus kiek reikia kas mėn pasiimtų. Bankas imho pac sugalvojo, kad nuo naujų metų reik užraukt tą purviną reikalą ir ... pyst: vargsui kewliukui ateina laiskas, kuriame iš vardinti visi rebiatos creditreform, creditinfo etc, kur man gresia papulti. Nes bite nebegali nuskaityti. Zis suks.

--
'(oo)'