Tema: Re: universalai a4 1.9tdi (i raudona) vs p406 2.0hdi
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-03-25 12:39:44
ne pasiteisinime nepasiteisinime čia reikalas šiaip. Eina tas FAP'as kaip 
ėjęs.

"audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message 
news:hofctf$jsr$1@trimpas.omnitel.net...
> nauji 1,6hdi 66 kw netgi be fapo eina. turbut nelabai pasiteisines dalykas
>
> -- 
> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
> www.it-master.lt
> tel 867040247
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:hofc05$ial$1@trimpas.omnitel.net...
>> užtai 2.2 visi turėjo
>>
>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message 
>> news:hof77q$aea$1@trimpas.omnitel.net...
>>> man toks itarimas kad kokiu 99 2,0hdi FAP'o neturejo
>>> bent jau tikiuosi kad neturejo :)
>>>
>>> -- 
>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
>>> www.it-master.lt
>>> tel 867040247
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hof68a$8qj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> pasigendu punkto apie FAP'ą.
>>>> Dėl sėdynių - kadangi sėdi gausiai neteisingai ir realiai taip sėdėt 
>>>> negalima dėl elementaraus saugumo, lyginimai nekorektiški :).
>>>>
>>>> Ble, bet jei jau vagia pežo moldingus...... pyzdiec reiškias atėjo.
>>>>
>>>> "Vadia" <varzug@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:hof4qf$6in$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> turiu p406 2.2 hdi '02, tevai turi a3 98' 1.8T, tai kartais pasiemu, 
>>>>> kol pezas remonte ir pan.
>>>>> del pezo: nz kaip su tekst. sedynem, bet odine (butent odine) 
>>>>> vairuotojo nerealiai patogi, pasilenka pati sedine (ne nugara o 
>>>>> apacia) pagal kampa, ir tu mazdaug guli/sedi kaip kokone, nepavargsta 
>>>>> nei kojos, nei zopa, nei nugara. Klp-vln-klp ir pohui, gali i kluba 
>>>>> eiti, nei sustoti nereik pakeliui, nei skauda kazkas. Su a3 nu nah, 
>>>>> ten versta oda, bet sedine nesireguliuoja pagal kampa, todel svoris ne 
>>>>> kiek nepereina ant nugarines ir sedi tik ant uzpakalio realiai. 
>>>>> Pavargsta kojos, nugara etc. Shudas.
>>>>> Ugis 190 mano, tai galetu buti shiek tiek daugiau vietos galvai peze, 
>>>>> nes leka gal 5 cm iki stogo ) Is kitos puses i kaikurios salonus as is 
>>>>> vis netelpu su savo ugiu, arba gale sedinciam lieka 5 cm, nes mano 
>>>>> kojoms priekije reikia vietojs. A3 salyginai geriau, nes sedine daug 
>>>>> daugiau galima nuleisti, bet sedesi jau visai ant penkto tasho, nes ir 
>>>>> kojos neperims svori.
>>>>> Keleivio sedine peze nesereguliuoja pagal kampa, todel ten mazdaug 
>>>>> panasi situacija kaip pas a3, tik kad patine sedine minkstense. 
>>>>> Nemegstu ten sedeti :)
>>>>>
>>>>> Turiu peza apie 4 metus, su priekine pakaba jokiu parkiu, regis is vis 
>>>>> ten nieko nekeiciau beveik. Galas man piso proto pora metu, kol turbut 
>>>>> nepakeiciau ten viska, dabar jau 1.5m jokiu problemu, kol detales 
>>>>> nenusideves vel :) Visokios traukes reaktivines, analogines, 
>>>>> skaitmenines ir popierienes, dahera koroce. Patariu keisti viska is 
>>>>> kart gale :)
>>>>>
>>>>> Vairas reguliuojasi dviem padetim, kas sako kad netaip malo shuda.
>>>>>
>>>>> Valgo 7.5-8 vidutinishkai, 90% mieste. Pasas sako 8.2 mieste. 
>>>>> Nemeluoja. Vasara 7 koroce, ziema 9-10 ziurint kokia ziema. sia - 10 
>>>>> :) Tapke sunki.
>>>>> Siaip ziureti visada sprimonitor.de, ten kreipti demesi kad jei 
>>>>> vaziuoja autobanais daugiausiai, tai huinia tokia statistika ;)
>>>>>
>>>>> Remontai. Del mechanikos tai ne itin svarbu kas remontuoja, bet del 
>>>>> elektronikos .. ten yra bendra shina (bus), ir visokie pricudai tipa 
>>>>> FAP filtro etc. Vaziuoti reikia nei i servisa, nei pas atstovus, 
>>>>> vaziuoti reikia i Panevezy pas Spakena. Spakenas dievas ir maladec 
>>>>> bicas. Spakenai, jei cia sedi, is taves nuolaida ;) Jis zino apie 
>>>>> pezus viska, sutvarko visas problemas ir kelione iki jo atsiperka 
>>>>> VISADA nes jis nedaro shudo. Todel jei apsilankei pas ji, elektronika 
>>>>> nepis tau proto, kadangi ten neprikiso nagu nei autolaguna nei kitas 
>>>>> servisas.
>>>>>
>>>>> Kas hujovai peze: salo kojos (407 ta pati problema kiek girdejau), del 
>>>>> didelio salono (universalas) ir ekonomishko dyzelinio variklio ziema 
>>>>> vaziuoti shalta, nes pashila tik kai davaziuoji iki darbo. Shiek tiek 
>>>>> padeda shild.sedines bet prie minus 15-20 mano uzpakalis sushildo jos 
>>>>> greiciau. Mazyte A3 su karstu 1.8T sukaisto momentaliai. Bet shiaip 
>>>>> cia jau aisku nekorektiskas lyginimas.
>>>>> Per 4metus tik viena karta (praeita savaite) pavoge moldingus nuo 
>>>>> dvieju dureliu. Krize? Hz.
>>>>> Barshka salonas kai kuriuose vietose, greiciausiai del prikistu nagu, 
>>>>> ir mano ir ne mano. A3 viskas ok.
>>>>> Dibiliski porankiai, geriau padarytu viena bendra poranki, nei du 
>>>>> atskirus. Deshine ranka visada guli ant keleivio porankio, o vair. 
>>>>> porankis pakeltas, galima netgi nuimti, nes nereikalingas. Gal del 
>>>>> ugio, hz.
>>>>> Ahuenai sunkiai keiciasi zvakes. Meistrai kurie keite taip ir sake 
>>>>> tiesiai NU I NAHUJ, kai atvaziavau atsiimti.
>>>>>
>>>>> Del variklio, keiciau tik tai pagrind. dirza. Ir siek tiek aplinkui 
>>>>> (kond. siurbly, generat. remontai). Viskas. Daugiau su var. problemu 
>>>>> visiskai nebuvo. Su mistiniu shkivu kol kas problemu irgi nebuvo tfu 
>>>>> tfu tfu, nors klubeciai neretai iesko sio daikto (1.5k lt geras). Gal 
>>>>> pas 2.2 shiek tiek patvaresenis variantas nz.
>>>>>
>>>>> Kas dar zjb. ASR/ESP ahuenai padejo ziema.
>>>>>
>>>>> Po 1.8t atrodo kad 2.2hdi shioka tokia karve, bet smagiau vaziuoti su 
>>>>> 2.2hdi nes torkas! Jauti galia. A3 su 1.8T hujarina nuo shviesoforo 
>>>>> paliekant visus bet blia... toks jausmas kad jie tiesiog stabde, nes 
>>>>> nei greicio nei galios nesijaucia. NEIDOMU ;)
>>>>>
>>>>> Zodziu vaziuoti maloniau su 406tu vienareismiskai. Del "popast na 
>>>>> remont" cia jau kaip pasiseks. Nuo modelio ne itin priklauso.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message 
>>>>> news:hoahgp$9oo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> kokios butu nuomones?
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
>>>>>> www.it-master.lt
>>>>>> tel 867040247
>>>>>