Tema: Re: universalai a4 1.9tdi (i raudona) vs p406 2.0hdi
Autorius: audrenas69
Data: 2010-03-25 12:11:59
nauji 1,6hdi 66 kw netgi be fapo eina. turbut nelabai pasiteisines dalykas

-- 
Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
www.it-master.lt
tel 867040247

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:hofc05$ial$1@trimpas.omnitel.net...
> užtai 2.2 visi turėjo
>
> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message 
> news:hof77q$aea$1@trimpas.omnitel.net...
>> man toks itarimas kad kokiu 99 2,0hdi FAP'o neturejo
>> bent jau tikiuosi kad neturejo :)
>>
>> -- 
>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
>> www.it-master.lt
>> tel 867040247
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:hof68a$8qj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> pasigendu punkto apie FAP'ą.
>>> Dėl sėdynių - kadangi sėdi gausiai neteisingai ir realiai taip sėdėt 
>>> negalima dėl elementaraus saugumo, lyginimai nekorektiški :).
>>>
>>> Ble, bet jei jau vagia pežo moldingus...... pyzdiec reiškias atėjo.
>>>
>>> "Vadia" <varzug@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hof4qf$6in$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> turiu p406 2.2 hdi '02, tevai turi a3 98' 1.8T, tai kartais pasiemu, 
>>>> kol pezas remonte ir pan.
>>>> del pezo: nz kaip su tekst. sedynem, bet odine (butent odine) 
>>>> vairuotojo nerealiai patogi, pasilenka pati sedine (ne nugara o apacia) 
>>>> pagal kampa, ir tu mazdaug guli/sedi kaip kokone, nepavargsta nei 
>>>> kojos, nei zopa, nei nugara. Klp-vln-klp ir pohui, gali i kluba eiti, 
>>>> nei sustoti nereik pakeliui, nei skauda kazkas. Su a3 nu nah, ten 
>>>> versta oda, bet sedine nesireguliuoja pagal kampa, todel svoris ne kiek 
>>>> nepereina ant nugarines ir sedi tik ant uzpakalio realiai. Pavargsta 
>>>> kojos, nugara etc. Shudas.
>>>> Ugis 190 mano, tai galetu buti shiek tiek daugiau vietos galvai peze, 
>>>> nes leka gal 5 cm iki stogo ) Is kitos puses i kaikurios salonus as is 
>>>> vis netelpu su savo ugiu, arba gale sedinciam lieka 5 cm, nes mano 
>>>> kojoms priekije reikia vietojs. A3 salyginai geriau, nes sedine daug 
>>>> daugiau galima nuleisti, bet sedesi jau visai ant penkto tasho, nes ir 
>>>> kojos neperims svori.
>>>> Keleivio sedine peze nesereguliuoja pagal kampa, todel ten mazdaug 
>>>> panasi situacija kaip pas a3, tik kad patine sedine minkstense. 
>>>> Nemegstu ten sedeti :)
>>>>
>>>> Turiu peza apie 4 metus, su priekine pakaba jokiu parkiu, regis is vis 
>>>> ten nieko nekeiciau beveik. Galas man piso proto pora metu, kol turbut 
>>>> nepakeiciau ten viska, dabar jau 1.5m jokiu problemu, kol detales 
>>>> nenusideves vel :) Visokios traukes reaktivines, analogines, 
>>>> skaitmenines ir popierienes, dahera koroce. Patariu keisti viska is 
>>>> kart gale :)
>>>>
>>>> Vairas reguliuojasi dviem padetim, kas sako kad netaip malo shuda.
>>>>
>>>> Valgo 7.5-8 vidutinishkai, 90% mieste. Pasas sako 8.2 mieste. 
>>>> Nemeluoja. Vasara 7 koroce, ziema 9-10 ziurint kokia ziema. sia - 10 :) 
>>>> Tapke sunki.
>>>> Siaip ziureti visada sprimonitor.de, ten kreipti demesi kad jei 
>>>> vaziuoja autobanais daugiausiai, tai huinia tokia statistika ;)
>>>>
>>>> Remontai. Del mechanikos tai ne itin svarbu kas remontuoja, bet del 
>>>> elektronikos .. ten yra bendra shina (bus), ir visokie pricudai tipa 
>>>> FAP filtro etc. Vaziuoti reikia nei i servisa, nei pas atstovus, 
>>>> vaziuoti reikia i Panevezy pas Spakena. Spakenas dievas ir maladec 
>>>> bicas. Spakenai, jei cia sedi, is taves nuolaida ;) Jis zino apie pezus 
>>>> viska, sutvarko visas problemas ir kelione iki jo atsiperka VISADA nes 
>>>> jis nedaro shudo. Todel jei apsilankei pas ji, elektronika nepis tau 
>>>> proto, kadangi ten neprikiso nagu nei autolaguna nei kitas servisas.
>>>>
>>>> Kas hujovai peze: salo kojos (407 ta pati problema kiek girdejau), del 
>>>> didelio salono (universalas) ir ekonomishko dyzelinio variklio ziema 
>>>> vaziuoti shalta, nes pashila tik kai davaziuoji iki darbo. Shiek tiek 
>>>> padeda shild.sedines bet prie minus 15-20 mano uzpakalis sushildo jos 
>>>> greiciau. Mazyte A3 su karstu 1.8T sukaisto momentaliai. Bet shiaip cia 
>>>> jau aisku nekorektiskas lyginimas.
>>>> Per 4metus tik viena karta (praeita savaite) pavoge moldingus nuo 
>>>> dvieju dureliu. Krize? Hz.
>>>> Barshka salonas kai kuriuose vietose, greiciausiai del prikistu nagu, 
>>>> ir mano ir ne mano. A3 viskas ok.
>>>> Dibiliski porankiai, geriau padarytu viena bendra poranki, nei du 
>>>> atskirus. Deshine ranka visada guli ant keleivio porankio, o vair. 
>>>> porankis pakeltas, galima netgi nuimti, nes nereikalingas. Gal del 
>>>> ugio, hz.
>>>> Ahuenai sunkiai keiciasi zvakes. Meistrai kurie keite taip ir sake 
>>>> tiesiai NU I NAHUJ, kai atvaziavau atsiimti.
>>>>
>>>> Del variklio, keiciau tik tai pagrind. dirza. Ir siek tiek aplinkui 
>>>> (kond. siurbly, generat. remontai). Viskas. Daugiau su var. problemu 
>>>> visiskai nebuvo. Su mistiniu shkivu kol kas problemu irgi nebuvo tfu 
>>>> tfu tfu, nors klubeciai neretai iesko sio daikto (1.5k lt geras). Gal 
>>>> pas 2.2 shiek tiek patvaresenis variantas nz.
>>>>
>>>> Kas dar zjb. ASR/ESP ahuenai padejo ziema.
>>>>
>>>> Po 1.8t atrodo kad 2.2hdi shioka tokia karve, bet smagiau vaziuoti su 
>>>> 2.2hdi nes torkas! Jauti galia. A3 su 1.8T hujarina nuo shviesoforo 
>>>> paliekant visus bet blia... toks jausmas kad jie tiesiog stabde, nes 
>>>> nei greicio nei galios nesijaucia. NEIDOMU ;)
>>>>
>>>> Zodziu vaziuoti maloniau su 406tu vienareismiskai. Del "popast na 
>>>> remont" cia jau kaip pasiseks. Nuo modelio ne itin priklauso.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message 
>>>> news:hoahgp$9oo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> kokios butu nuomones?
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
>>>>> www.it-master.lt
>>>>> tel 867040247
>>>>