Tema: Re: universalai a4 1.9tdi (i raudona) vs p406 2.0hdi
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-03-25 10:18:20
pasigendu punkto apie FAP'ą.
Dėl sėdynių - kadangi sėdi gausiai neteisingai ir realiai taip sėdėt 
negalima dėl elementaraus saugumo, lyginimai nekorektiški :).

Ble, bet jei jau vagia pežo moldingus...... pyzdiec reiškias atėjo.

"Vadia" <varzug@gmail.com> wrote in message 
news:hof4qf$6in$1@trimpas.omnitel.net...
> turiu p406 2.2 hdi '02, tevai turi a3 98' 1.8T, tai kartais pasiemu, kol 
> pezas remonte ir pan.
> del pezo: nz kaip su tekst. sedynem, bet odine (butent odine) vairuotojo 
> nerealiai patogi, pasilenka pati sedine (ne nugara o apacia) pagal kampa, 
> ir tu mazdaug guli/sedi kaip kokone, nepavargsta nei kojos, nei zopa, nei 
> nugara. Klp-vln-klp ir pohui, gali i kluba eiti, nei sustoti nereik 
> pakeliui, nei skauda kazkas. Su a3 nu nah, ten versta oda, bet sedine 
> nesireguliuoja pagal kampa, todel svoris ne kiek nepereina ant nugarines 
> ir sedi tik ant uzpakalio realiai. Pavargsta kojos, nugara etc. Shudas.
> Ugis 190 mano, tai galetu buti shiek tiek daugiau vietos galvai peze, nes 
> leka gal 5 cm iki stogo ) Is kitos puses i kaikurios salonus as is vis 
> netelpu su savo ugiu, arba gale sedinciam lieka 5 cm, nes mano kojoms 
> priekije reikia vietojs. A3 salyginai geriau, nes sedine daug daugiau 
> galima nuleisti, bet sedesi jau visai ant penkto tasho, nes ir kojos 
> neperims svori.
> Keleivio sedine peze nesereguliuoja pagal kampa, todel ten mazdaug panasi 
> situacija kaip pas a3, tik kad patine sedine minkstense. Nemegstu ten 
> sedeti :)
>
> Turiu peza apie 4 metus, su priekine pakaba jokiu parkiu, regis is vis ten 
> nieko nekeiciau beveik. Galas man piso proto pora metu, kol turbut 
> nepakeiciau ten viska, dabar jau 1.5m jokiu problemu, kol detales 
> nenusideves vel :) Visokios traukes reaktivines, analogines, skaitmenines 
> ir popierienes, dahera koroce. Patariu keisti viska is kart gale :)
>
> Vairas reguliuojasi dviem padetim, kas sako kad netaip malo shuda.
>
> Valgo 7.5-8 vidutinishkai, 90% mieste. Pasas sako 8.2 mieste. Nemeluoja. 
> Vasara 7 koroce, ziema 9-10 ziurint kokia ziema. sia - 10 :) Tapke sunki.
> Siaip ziureti visada sprimonitor.de, ten kreipti demesi kad jei vaziuoja 
> autobanais daugiausiai, tai huinia tokia statistika ;)
>
> Remontai. Del mechanikos tai ne itin svarbu kas remontuoja, bet del 
> elektronikos .. ten yra bendra shina (bus), ir visokie pricudai tipa FAP 
> filtro etc. Vaziuoti reikia nei i servisa, nei pas atstovus, vaziuoti 
> reikia i Panevezy pas Spakena. Spakenas dievas ir maladec bicas. Spakenai, 
> jei cia sedi, is taves nuolaida ;) Jis zino apie pezus viska, sutvarko 
> visas problemas ir kelione iki jo atsiperka VISADA nes jis nedaro shudo. 
> Todel jei apsilankei pas ji, elektronika nepis tau proto, kadangi ten 
> neprikiso nagu nei autolaguna nei kitas servisas.
>
> Kas hujovai peze: salo kojos (407 ta pati problema kiek girdejau), del 
> didelio salono (universalas) ir ekonomishko dyzelinio variklio ziema 
> vaziuoti shalta, nes pashila tik kai davaziuoji iki darbo. Shiek tiek 
> padeda shild.sedines bet prie minus 15-20 mano uzpakalis sushildo jos 
> greiciau. Mazyte A3 su karstu 1.8T sukaisto momentaliai. Bet shiaip cia 
> jau aisku nekorektiskas lyginimas.
> Per 4metus tik viena karta (praeita savaite) pavoge moldingus nuo dvieju 
> dureliu. Krize? Hz.
> Barshka salonas kai kuriuose vietose, greiciausiai del prikistu nagu, ir 
> mano ir ne mano. A3 viskas ok.
> Dibiliski porankiai, geriau padarytu viena bendra poranki, nei du 
> atskirus. Deshine ranka visada guli ant keleivio porankio, o vair. 
> porankis pakeltas, galima netgi nuimti, nes nereikalingas. Gal del ugio, 
> hz.
> Ahuenai sunkiai keiciasi zvakes. Meistrai kurie keite taip ir sake tiesiai 
> NU I NAHUJ, kai atvaziavau atsiimti.
>
> Del variklio, keiciau tik tai pagrind. dirza. Ir siek tiek aplinkui (kond. 
> siurbly, generat. remontai). Viskas. Daugiau su var. problemu visiskai 
> nebuvo. Su mistiniu shkivu kol kas problemu irgi nebuvo tfu tfu tfu, nors 
> klubeciai neretai iesko sio daikto (1.5k lt geras). Gal pas 2.2 shiek tiek 
> patvaresenis variantas nz.
>
> Kas dar zjb. ASR/ESP ahuenai padejo ziema.
>
> Po 1.8t atrodo kad 2.2hdi shioka tokia karve, bet smagiau vaziuoti su 
> 2.2hdi nes torkas! Jauti galia. A3 su 1.8T hujarina nuo shviesoforo 
> paliekant visus bet blia... toks jausmas kad jie tiesiog stabde, nes nei 
> greicio nei galios nesijaucia. NEIDOMU ;)
>
> Zodziu vaziuoti maloniau su 406tu vienareismiskai. Del "popast na remont" 
> cia jau kaip pasiseks. Nuo modelio ne itin priklauso.
>
>
>
> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message 
> news:hoahgp$9oo$1@trimpas.omnitel.net...
>> kokios butu nuomones?
>>
>> -- 
>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
>> www.it-master.lt
>> tel 867040247
>