Tema: Re: universalai a4 1.9tdi (i raudona) vs p406 2.0hdi
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-03-25 11:56:24
užtai 2.2 visi turėjo

"audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message 
news:hof77q$aea$1@trimpas.omnitel.net...
> man toks itarimas kad kokiu 99 2,0hdi FAP'o neturejo
> bent jau tikiuosi kad neturejo :)
>
> -- 
> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
> www.it-master.lt
> tel 867040247
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:hof68a$8qj$1@trimpas.omnitel.net...
>> pasigendu punkto apie FAP'ą.
>> Dėl sėdynių - kadangi sėdi gausiai neteisingai ir realiai taip sėdėt 
>> negalima dėl elementaraus saugumo, lyginimai nekorektiški :).
>>
>> Ble, bet jei jau vagia pežo moldingus...... pyzdiec reiškias atėjo.
>>
>> "Vadia" <varzug@gmail.com> wrote in message 
>> news:hof4qf$6in$1@trimpas.omnitel.net...
>>> turiu p406 2.2 hdi '02, tevai turi a3 98' 1.8T, tai kartais pasiemu, kol 
>>> pezas remonte ir pan.
>>> del pezo: nz kaip su tekst. sedynem, bet odine (butent odine) vairuotojo 
>>> nerealiai patogi, pasilenka pati sedine (ne nugara o apacia) pagal 
>>> kampa, ir tu mazdaug guli/sedi kaip kokone, nepavargsta nei kojos, nei 
>>> zopa, nei nugara. Klp-vln-klp ir pohui, gali i kluba eiti, nei sustoti 
>>> nereik pakeliui, nei skauda kazkas. Su a3 nu nah, ten versta oda, bet 
>>> sedine nesireguliuoja pagal kampa, todel svoris ne kiek nepereina ant 
>>> nugarines ir sedi tik ant uzpakalio realiai. Pavargsta kojos, nugara 
>>> etc. Shudas.
>>> Ugis 190 mano, tai galetu buti shiek tiek daugiau vietos galvai peze, 
>>> nes leka gal 5 cm iki stogo ) Is kitos puses i kaikurios salonus as is 
>>> vis netelpu su savo ugiu, arba gale sedinciam lieka 5 cm, nes mano 
>>> kojoms priekije reikia vietojs. A3 salyginai geriau, nes sedine daug 
>>> daugiau galima nuleisti, bet sedesi jau visai ant penkto tasho, nes ir 
>>> kojos neperims svori.
>>> Keleivio sedine peze nesereguliuoja pagal kampa, todel ten mazdaug 
>>> panasi situacija kaip pas a3, tik kad patine sedine minkstense. Nemegstu 
>>> ten sedeti :)
>>>
>>> Turiu peza apie 4 metus, su priekine pakaba jokiu parkiu, regis is vis 
>>> ten nieko nekeiciau beveik. Galas man piso proto pora metu, kol turbut 
>>> nepakeiciau ten viska, dabar jau 1.5m jokiu problemu, kol detales 
>>> nenusideves vel :) Visokios traukes reaktivines, analogines, 
>>> skaitmenines ir popierienes, dahera koroce. Patariu keisti viska is kart 
>>> gale :)
>>>
>>> Vairas reguliuojasi dviem padetim, kas sako kad netaip malo shuda.
>>>
>>> Valgo 7.5-8 vidutinishkai, 90% mieste. Pasas sako 8.2 mieste. Nemeluoja. 
>>> Vasara 7 koroce, ziema 9-10 ziurint kokia ziema. sia - 10 :) Tapke 
>>> sunki.
>>> Siaip ziureti visada sprimonitor.de, ten kreipti demesi kad jei vaziuoja 
>>> autobanais daugiausiai, tai huinia tokia statistika ;)
>>>
>>> Remontai. Del mechanikos tai ne itin svarbu kas remontuoja, bet del 
>>> elektronikos .. ten yra bendra shina (bus), ir visokie pricudai tipa FAP 
>>> filtro etc. Vaziuoti reikia nei i servisa, nei pas atstovus, vaziuoti 
>>> reikia i Panevezy pas Spakena. Spakenas dievas ir maladec bicas. 
>>> Spakenai, jei cia sedi, is taves nuolaida ;) Jis zino apie pezus viska, 
>>> sutvarko visas problemas ir kelione iki jo atsiperka VISADA nes jis 
>>> nedaro shudo. Todel jei apsilankei pas ji, elektronika nepis tau proto, 
>>> kadangi ten neprikiso nagu nei autolaguna nei kitas servisas.
>>>
>>> Kas hujovai peze: salo kojos (407 ta pati problema kiek girdejau), del 
>>> didelio salono (universalas) ir ekonomishko dyzelinio variklio ziema 
>>> vaziuoti shalta, nes pashila tik kai davaziuoji iki darbo. Shiek tiek 
>>> padeda shild.sedines bet prie minus 15-20 mano uzpakalis sushildo jos 
>>> greiciau. Mazyte A3 su karstu 1.8T sukaisto momentaliai. Bet shiaip cia 
>>> jau aisku nekorektiskas lyginimas.
>>> Per 4metus tik viena karta (praeita savaite) pavoge moldingus nuo dvieju 
>>> dureliu. Krize? Hz.
>>> Barshka salonas kai kuriuose vietose, greiciausiai del prikistu nagu, ir 
>>> mano ir ne mano. A3 viskas ok.
>>> Dibiliski porankiai, geriau padarytu viena bendra poranki, nei du 
>>> atskirus. Deshine ranka visada guli ant keleivio porankio, o vair. 
>>> porankis pakeltas, galima netgi nuimti, nes nereikalingas. Gal del ugio, 
>>> hz.
>>> Ahuenai sunkiai keiciasi zvakes. Meistrai kurie keite taip ir sake 
>>> tiesiai NU I NAHUJ, kai atvaziavau atsiimti.
>>>
>>> Del variklio, keiciau tik tai pagrind. dirza. Ir siek tiek aplinkui 
>>> (kond. siurbly, generat. remontai). Viskas. Daugiau su var. problemu 
>>> visiskai nebuvo. Su mistiniu shkivu kol kas problemu irgi nebuvo tfu tfu 
>>> tfu, nors klubeciai neretai iesko sio daikto (1.5k lt geras). Gal pas 
>>> 2.2 shiek tiek patvaresenis variantas nz.
>>>
>>> Kas dar zjb. ASR/ESP ahuenai padejo ziema.
>>>
>>> Po 1.8t atrodo kad 2.2hdi shioka tokia karve, bet smagiau vaziuoti su 
>>> 2.2hdi nes torkas! Jauti galia. A3 su 1.8T hujarina nuo shviesoforo 
>>> paliekant visus bet blia... toks jausmas kad jie tiesiog stabde, nes nei 
>>> greicio nei galios nesijaucia. NEIDOMU ;)
>>>
>>> Zodziu vaziuoti maloniau su 406tu vienareismiskai. Del "popast na 
>>> remont" cia jau kaip pasiseks. Nuo modelio ne itin priklauso.
>>>
>>>
>>>
>>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message 
>>> news:hoahgp$9oo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kokios butu nuomones?
>>>>
>>>> -- 
>>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
>>>> www.it-master.lt
>>>> tel 867040247
>>>