Tema: Re: FWD limitas
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-03-14 13:36:01
kewle rūko :)

-- 
'(oo)'


"[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:hn6gaa$npd$1@trimpas.omnitel.net...
> tai va ko VW is ukmerges gatves pabego nuo gondos kuo toliau - kad nesuuostu 
> niekas... :O
> kewle, pasiaiskink!!! ;)))
> 
> 
> "nuno" <nuno@nuno.nuno> wrote in message 
> news:hn6fbg$n2e$1@trimpas.omnitel.net...
>> VW setupina Hondai stiprintuvus?
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>> news:hn65qa$cb8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nu tai zajabys, reiškias vairo stiprintuvus visi ima iš ten pat :)
>>>
>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hn65ha$c00$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> O mes cia apie limitus bulkai kalbam, ar siuolaikiniam automobiliam?
>>>>
>>>> Beje civic typeR naujasis irgi neturi problemu su ~300aj.
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>>>> news:hn65cp$bqj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> o tu bulką gainiojai?
>>>>>
>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:hn655g$bj7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> O tu bent viena is ju vairavai? Fordas jokiu problemu neturi irgi.
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>>>>>> news:hn64kj$b0r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> čia su sąlyga jei elektrinis vairo stiprintuvas ir jei jis 
>>>>>>> susetupintas tai pat teisingai kaip pas VW.....
>>>>>>>
>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:hn63d7$9fs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Na del torque steer bizki breda pavarei. Pavairuok siuolaikinius fwd 
>>>>>>>> su 265aj ar 300aj ;)
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> parašė naujienų 
>>>>>>>> news:hn5el7$bpn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas 
>>>>>>>>> visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad:
>>>>>>>>> 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i 
>>>>>>>>> automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, 
>>>>>>>>> o galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu 
>>>>>>>>> paciu minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip 
>>>>>>>>> RWD, o ir greitam isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, 
>>>>>>>>> kuris mokes su gazu zaisti.
>>>>>>>>> 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - 
>>>>>>>>> tokius kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa 
>>>>>>>>> darnuma isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - 
>>>>>>>>> vaziuodamas i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o 
>>>>>>>>> vaziuosi tiesiai del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat 
>>>>>>>>> "understeerinsi".
>>>>>>>>> 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn 
>>>>>>>>> kaip lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip 
>>>>>>>>> nevaldoma masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine 
>>>>>>>>> :) Tos pacios alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu 
>>>>>>>>> pakaba (vietoj mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net 
>>>>>>>>> ir su ijungtu TCS'u).
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog 
>>>>>>>>> idealiausiai automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag 
>>>>>>>>> (priklauso nuo kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir 
>>>>>>>>> kt veiksniu). Niekas nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt 
>>>>>>>>> automobilio :) Tiesog labai tiketina, kad jis ne bus taip 
>>>>>>>>> efektyviai ir lengvai valdomas :)
>>>>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą 
>>>>>>>>>> kuris siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>> EXO
>>>>>>>>>> Vilnius, +37064445484
>>>>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com
>>>>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com/Foto
>>>>>>>>>> http://rastai.lietuvosgamta.com
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>