Tema: Re: FWD limitas
Autorius: nuno
Data: 2010-03-09 23:42:08
VW setupina Hondai stiprintuvus?

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
news:hn65qa$cb8$1@trimpas.omnitel.net...
> nu tai zajabys, reiškias vairo stiprintuvus visi ima iš ten pat :)
>
> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:hn65ha$c00$1@trimpas.omnitel.net...
>> O mes cia apie limitus bulkai kalbam, ar siuolaikiniam automobiliam?
>>
>> Beje civic typeR naujasis irgi neturi problemu su ~300aj.
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>> news:hn65cp$bqj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> o tu bulką gainiojai?
>>>
>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hn655g$bj7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> O tu bent viena is ju vairavai? Fordas jokiu problemu neturi irgi.
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>>>> news:hn64kj$b0r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> čia su sąlyga jei elektrinis vairo stiprintuvas ir jei jis 
>>>>> susetupintas tai pat teisingai kaip pas VW.....
>>>>>
>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:hn63d7$9fs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Na del torque steer bizki breda pavarei. Pavairuok siuolaikinius fwd 
>>>>>> su 265aj ar 300aj ;)
>>>>>>
>>>>>> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> parašė naujienų 
>>>>>> news:hn5el7$bpn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas 
>>>>>>> visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad:
>>>>>>> 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i 
>>>>>>> automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, 
>>>>>>> o galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu 
>>>>>>> paciu minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip RWD, 
>>>>>>> o ir greitam isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, kuris 
>>>>>>> mokes su gazu zaisti.
>>>>>>> 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - tokius 
>>>>>>> kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa darnuma 
>>>>>>> isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - 
>>>>>>> vaziuodamas i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o 
>>>>>>> vaziuosi tiesiai del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat 
>>>>>>> "understeerinsi".
>>>>>>> 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn 
>>>>>>> kaip lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip 
>>>>>>> nevaldoma masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine 
>>>>>>> :) Tos pacios alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu 
>>>>>>> pakaba (vietoj mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net ir 
>>>>>>> su ijungtu TCS'u).
>>>>>>>
>>>>>>> Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog idealiausiai 
>>>>>>> automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag (priklauso nuo 
>>>>>>> kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir kt veiksniu). 
>>>>>>> Niekas nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt automobilio :) 
>>>>>>> Tiesog labai tiketina, kad jis ne bus taip efektyviai ir lengvai 
>>>>>>> valdomas :)
>>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>>
>>>>>>>> Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą kuris 
>>>>>>>> siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos?
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> -- 
>>>>>>>> EXO
>>>>>>>> Vilnius, +37064445484
>>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com
>>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com/Foto
>>>>>>>> http://rastai.lietuvosgamta.com
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>