Tema: Re: FWD limitas
Autorius: Tautis
Data: 2010-03-09 20:54:34
O mes cia apie limitus bulkai kalbam, ar siuolaikiniam automobiliam?

Beje civic typeR naujasis irgi neturi problemu su ~300aj.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
news:hn65cp$bqj$1@trimpas.omnitel.net...
> o tu bulką gainiojai?
>
> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:hn655g$bj7$1@trimpas.omnitel.net...
>> O tu bent viena is ju vairavai? Fordas jokiu problemu neturi irgi.
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>> news:hn64kj$b0r$1@trimpas.omnitel.net...
>>> čia su sąlyga jei elektrinis vairo stiprintuvas ir jei jis susetupintas 
>>> tai pat teisingai kaip pas VW.....
>>>
>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hn63d7$9fs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Na del torque steer bizki breda pavarei. Pavairuok siuolaikinius fwd su 
>>>> 265aj ar 300aj ;)
>>>>
>>>> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> parašė naujienų 
>>>> news:hn5el7$bpn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas 
>>>>> visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad:
>>>>> 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i 
>>>>> automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, o 
>>>>> galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu paciu 
>>>>> minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip RWD, o ir 
>>>>> greitam isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, kuris mokes su 
>>>>> gazu zaisti.
>>>>> 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - tokius 
>>>>> kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa darnuma 
>>>>> isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - 
>>>>> vaziuodamas i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o 
>>>>> vaziuosi tiesiai del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat 
>>>>> "understeerinsi".
>>>>> 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn 
>>>>> kaip lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip 
>>>>> nevaldoma masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine :) 
>>>>> Tos pacios alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu pakaba 
>>>>> (vietoj mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net ir su 
>>>>> ijungtu TCS'u).
>>>>>
>>>>> Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog idealiausiai 
>>>>> automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag (priklauso nuo 
>>>>> kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir kt veiksniu). 
>>>>> Niekas nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt automobilio :) 
>>>>> Tiesog labai tiketina, kad jis ne bus taip efektyviai ir lengvai 
>>>>> valdomas :)
>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
>>>>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Sveiki,
>>>>>>
>>>>>> Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą kuris 
>>>>>> siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> EXO
>>>>>> Vilnius, +37064445484
>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com
>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com/Foto
>>>>>> http://rastai.lietuvosgamta.com
>>>>>>
>>>>>
>>>>>