Tema: Re: FWD limitas
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-03-09 23:57:40
nesupratai tai nerašinėk...

"nuno" <nuno@nuno.nuno> wrote in message 
news:hn6fbg$n2e$1@trimpas.omnitel.net...
> VW setupina Hondai stiprintuvus?
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
> news:hn65qa$cb8$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu tai zajabys, reiškias vairo stiprintuvus visi ima iš ten pat :)
>>
>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:hn65ha$c00$1@trimpas.omnitel.net...
>>> O mes cia apie limitus bulkai kalbam, ar siuolaikiniam automobiliam?
>>>
>>> Beje civic typeR naujasis irgi neturi problemu su ~300aj.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>>> news:hn65cp$bqj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> o tu bulką gainiojai?
>>>>
>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:hn655g$bj7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> O tu bent viena is ju vairavai? Fordas jokiu problemu neturi irgi.
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>>>>> news:hn64kj$b0r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> čia su sąlyga jei elektrinis vairo stiprintuvas ir jei jis 
>>>>>> susetupintas tai pat teisingai kaip pas VW.....
>>>>>>
>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:hn63d7$9fs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Na del torque steer bizki breda pavarei. Pavairuok siuolaikinius fwd 
>>>>>>> su 265aj ar 300aj ;)
>>>>>>>
>>>>>>> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> parašė naujienų 
>>>>>>> news:hn5el7$bpn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas 
>>>>>>>> visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad:
>>>>>>>> 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i 
>>>>>>>> automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, 
>>>>>>>> o galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu 
>>>>>>>> paciu minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip 
>>>>>>>> RWD, o ir greitam isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, 
>>>>>>>> kuris mokes su gazu zaisti.
>>>>>>>> 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - 
>>>>>>>> tokius kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa 
>>>>>>>> darnuma isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - 
>>>>>>>> vaziuodamas i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o 
>>>>>>>> vaziuosi tiesiai del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat 
>>>>>>>> "understeerinsi".
>>>>>>>> 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn 
>>>>>>>> kaip lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip 
>>>>>>>> nevaldoma masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine 
>>>>>>>> :) Tos pacios alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu 
>>>>>>>> pakaba (vietoj mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net 
>>>>>>>> ir su ijungtu TCS'u).
>>>>>>>>
>>>>>>>> Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog 
>>>>>>>> idealiausiai automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag 
>>>>>>>> (priklauso nuo kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir 
>>>>>>>> kt veiksniu). Niekas nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt 
>>>>>>>> automobilio :) Tiesog labai tiketina, kad jis ne bus taip 
>>>>>>>> efektyviai ir lengvai valdomas :)
>>>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą 
>>>>>>>>> kuris siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>> EXO
>>>>>>>>> Vilnius, +37064445484
>>>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com
>>>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com/Foto
>>>>>>>>> http://rastai.lietuvosgamta.com
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>