Tema: Re: Flac formatas ir grotuvai
Autorius: Icetom
Data: 2010-04-21 18:26:30
:D Na, kad ne ;)
> man atrodo, kažko ne to parūkėt.....

Dainiau, ne taip supratai.  Mes lyginom ne wav vs wav, o flac vs wav.
1. Parsisiunti įrašo originalų 24/44,1 FLAC iš čia:
http://www.naimlabel.com/recording-wichita-lineman.aspx
2. Parsisiunti to pačio įrašo originalų 24 /44,1 WAV iš čia:
http://www.naimlabel.com/recording-wichita-lineman.aspx
3. Lygini FLAC vs WAV ...

Juk visokie Squizebox, Linn DS ir pan., kiek pamenu, realiame laike
aparatūriškai (?) ( "on the fly") daro WAV "išėmimą" iš FLAC - va tame
išėmime ir pakastas šuo grojant flac, kiek suprantu...