Tema: Re: Flac formatas ir grotuvai
Autorius: Bronco
Data: 2010-04-21 16:57:33
On 2010-04-21 14:22, ATT wrote:
> Kadangi daugeja flac formato muzikos, tai mp3 noretusi nebelaikyti tu paciu
> kuriniu.

Tai nelaikyk. Aš mp3 tik į auto susikonvertinu iš flac, kai reikia, o
visi muzikos archyvai lossless guli, pagrinde flac.

> Taigi iskyla klausimas del grotuvu: ar kas nors juos gamina, gamins?

Neaiškus klausimas. Apie kokius grotuvus kalbi? Jei apie buitinius
multimedia, tai kone kiekvienas iš naujesnių tai sugeba. Jei domina
specializuoti hi-fi, tai logitech (ex. slim devices) gaminiai yra
populiarūs šiuo metu.

http://www.logitechsqueezebox.com/

>HDD
> kartoteka puikus dalykas, nes cd daug vietos uzima ir nesinori kekvieno
> albumo ar rinkinio kelti i audio cd. Namuose dar galima butu pakesti PC, bet
> kai jo nereikia jungti - privalumas. Be to musica klausoma dar ir ausinuku,
> ir automobilyje.

Dėl mažo ausinuko su flac palaikymu nieko nepatarsiu, nesidomėjau. Be
to, kiek ten ta maksimali kokybė aktuali keliaujant su ausinuku? 320
kbps mp3 daugiau nei gana ir vietos mažiau užima. Čia veikiau klausymo
namie per buitinę hi-fi/hi-end aparatūrą problema.

> Del kokybes negaliu gincytis, ar Audio CD geriau uz Flac ar tai sunku
> pajausti

FLAC - lossless formatas, kas reiškia, jog nėra jokių kokybės praradimų.
Toks klausimas net negali kilti. Kokybė gali būti prarandama AUDIO-CD
ripinimo procese, o ne wav > flac konversijos metu.

(be to idomu ar Super Audio CD i Flac formata ripinami).

Teoriškai galėtų, faktiškai nepavyks, nes super audio yra apsaugotas
formatas ir juos liaudis "ripina" per linijinius išėjimus.

> Taigi kokios alternatyvos siuo metu PC grojant Flac formatu?

Nesupratau šito klausimo. Kokia gali būti alternatyva kompiuteriui
norint groti FLAC? Jau atsakiau viršuje.