Tema: Re: Flac formatas ir grotuvai
Autorius: Bronco
Data: 2010-04-21 17:40:20
On 2010-04-21 16:10, Icetom wrote:

> Padarėme tokią kaip ir
> teoriją, kad tas skirtumas garse, matyt, susidaro WAV išarchyvavimo iš
> FLAC metu ;/ Gal algoritmas išarchyvavimo-konversijos metu ar pan.
> kažkur kažkiek paveda.

Tai jūsų teorija turi labai rimtą pagrindą pasitvirtinimui ;) Tik įdomu,
ar tai konkrečių aparatų savybė ar būdinga visiems flac native
multimedia grotuvams. Aš pas save testavau tą patį reikalą, t.y.
originalus cd su kokybišku įrašu onkyo cd grotuve vs sb duet grojantis
teisingai pagamintą flac iš to paties cd. Jei skirtumai ir buvo, tai jie
veikiau dėl garso trakto skirtumų abiejuose įrenginiuose, nei dėl wav vs
flac. Tada nešovė į galvą pabandyti wav vs flac ant duet receiver, nes
čia būtų šiuo požiūriu tikslesnis eksperimentas. Pabandysiu kai netingėsiu.