Tema: Re: Flac formatas ir grotuvai
Autorius: Icetom
Data: 2010-04-21 18:04:53
Tada, kiek pamenu viską (FLAC ir WAV) per "Transporter" grojome, kuris, mano
nuomone, puikus gaminys. Gal dar GP ką papildys...
Čia dar šiek tiek info (nuo to puslapio ir toliau, bei prieš tai ir
diskutuota kodėl WAV skiriasi nuo FLAC):

http://www.gramofonas.lt/lt/klubas/diskusijos/read.php?PAGEN_1=57&FID=22&TID=1817

Pabandyk ir parašyk savo įspūdžius ;)